قم؛

بررسی راهکارهای توسعه ورزش قم

راهکارهای توسعه ورزش استان قم در نشستی مشترک با حضور مسؤولان اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم:در استان قم 43 هیأت‌ ورزشی شامل انجمن‌های ورزشی، اسکیت، اسکواش، روستایی  و بازی‌های بومی و محلی، بدمینتون، بسکتبال، بوکس، بدنسازی و پرورش‌اندام، پزشکی ورزشی، تنیس روی‌میز، تیراندازی با کمان، تکواندو، تنیس، تیراندازی، جودو و کوارش، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ژیمناستیک، سوارکاری، سه‌گانه، شنا، شیرجه و واترپلو، فوتبال، کبدی‌، کاراته، کشتی، کوهنوردی، گلف، موتورسواری و اتومبیلرانی، نجات‌غریق و غواصی، ورزش‌ةای ناشنوایان، ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، ورزش‌های جانبازان و معلولین، ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء، ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی‌ پهلوانی، ورزش‌های همگانی، والیبال، وزنه‌برداری، ووشو، هاکی، هندبال و هنرهای رزمی و کونگ‌فو فعالیت می‌کنند

این نشست با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان، روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش و مسؤولان دیگر بخش‌های اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

بررسی عملکرد ورزش استان قم در بخش‌های مختلف شامل همگانی، قهرمانی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی از مباحث مهم نشست مشترک مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان با روسای هیأت‌های ورزشی قم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش بود.

 در این جلسه راهکاری‌های مناسبی به منظور تقویت و توسعه هر چه بیشتر کیفیت ارائه خدمات ورزشی به شهروندان ارائه شد، ضمن اینکه روسای هیأت‌های ورزشی استان قم دیدگاه‌ها، نظرات، انتقادات و راهکارهای توسعه ورزش را مطرح کردند.

بخش‌های هیأت‌های ورزشی در طول یک سال اخیر به ویژه در 6 ماه نخست سال 1395 که با کسب مدال‌ها و افتخارات متعدد برای ورزش قم در میادین داخلی و برون‌مرزی همراه بود، قدردانی شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار