اپراتور های مخابراتی در منتطقه آسیا در چه وضعیتی هستند؟

از فعالیت شرکت های مخابراتی در ماه سپتامبر، آمار و ارقامی به دست آمده که نشان می دهد شرکت‌های فعال در منطقه آسیا-اقیانوسیه با سوددهی، کار خود را در ماه گذشته به پایان رسانده‌اند.

اپراتور های مخابراتی در منتطقه آسیا در چه وضعیتی هستند؟به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مهم ترین بازار های جهان برای شرکت های فناوری و خدمات، مربوط به منطقه آسیا- اقیانوسیه است که همین موضوع باعث شد تا اپراتورهای مخابراتی این منطقه به‌عنوان تعدادی از اپراتورهای فعال و پرسود جهان مشغول به فعالیت شوند.

آمار و ارقام در ماه سپتامبر برای اپراتورهای آسیا-اقیانوسیه نشان می دهد پیشرفت مالی این صنایع در این بازار بزرگ داشته است. به طور مثال شرکت تلکام آسیا-اقیانوسیه توانسته تا تنها در ماه سپتامبر به سودی برابر با ۳۷.۶ میلیون دلار دست پیدا کند که این رقم از نظر ماهانه و سالانه نشان دهنده وضعیت پیشرفت است.

لازم به ذکر است؛ رشد ماهانه سود این شرکت برابر با ۲.۸۷ درصد و رشد سالانه آن برابر با ۲.۲۶ درصد بوده است البته سرمایه‌گذاری بسیار سنگینی در واحدهای تحقیقاتی این شرکت انجام شده است که مسلما بازگشت سود سریع به همراه نخواهد داشت.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار