راه اندازی 51 مرکز بیماری های صعب العلاج / بیمه تکمیلی فرهنگیان با شرایط قبلی ادامه می یابد

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت : از ابتدای مهرماه قرارداد بیمه تکمیلی همکاران فرهنگی با شرایط سال گذشته با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ برقرار شده است.

راه اندازی 51 مرکز بیماری های صعب العلاج / بیمه تکمیلی فرهنگیان با شرایط قبلی ادامه می یابد
فرشید سیاری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بااشاره به این که یکی از پرکارترین و موفق ترین بخش های وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید ادارات تعاون و امور رفاهی بوده اند ، بیان کرد: این نهاد بدون اتکا به بودجه های دولتی در راستای توسعه منزلت بخشی و ارتقای رفاه و  سطح خدمات به همکاران فرهنگی گام های بسیارخوبی برداشته اند.

وی به برخی از اقدامات انجام شده در این حوزه اشاره کرد و افزود : اسکان موقت بیش از 20 میلیون نفر روز در ایام نوروز و تابستان ، راه اندازی 51 مرکز رفاهی ، درمانی و اسکان بیماران صعب العلاج فرهنگی ، تشکیل صندوق درمان برای کاهش پرداختی مالی فرهنگیان بیمار در طی دوران درمان و کاهش پروسه رسیدگی و پرداخت خسارت به بیمه شدگان  از جمله این اقدامات است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: توسعه خدمات تخصصی دندانپزشکی که در استان خراسان رضوی در کنار بهره گیری مطلوب از منابع صندوق های وام ضروری ، جذب تسهیلات جدید از بانک ها و اجرای طرح های کارت خرید ، توسعه پوشش های بیمه ای با نرخ مطلوب و همکاری بسیار نزدیک با صندوق ذخیره فرهنگیان ، اجرای برنامه های لیزینگ ، سفرهای تفریحی و زیارتی ، بهبود شرایط همکاری با بیمه معلم و ده ها فعالیت دیگر گوشه ای از اقدامات این بخش است.

وی در خصوص شرایط پوشش بیمه تکمیلی فرهنگیان در سال جاری هم گفت : از ابتدای مهرماه قرارداد بیمه تکمیلی همکاران فرهنگی با شرایط سال گذشته با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ برقرار شده است و تفاوتی در تعهدات قرارداد نسبت به سال گذشته ایجاد نشده فقط بخشی از تعهدات مربوط به بیماران سخت درمان و بیماری های پرهزینه بیشتر شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش  با بیان اینکه در زمینه پرداخت حق بیمه همکاران فرهنگی هم همچنان طبق روال سابق 50 درصد آن برعهده همکاران است،عنوان کرد: تمام تلاشمان در مجموعه ادارات تعاون این است که بتوانیم در حوزه های مختلف بهترین خدمات را به همکاران فرهنگی ارائه کنیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار