حادثه برای پرواز تهران - بیرجند/عذرخواهی ایران ایر از مسافران و جایگزینی هواپیما

یک فروند هواپیمای شرکت ایران ایر در مسیر پروازی تهران بیرجند دچار نقص فنی و ناگزیر به بازگشت به فرودگاه مهرآباد شد.

نوش آبادی سخنگوی ایران ایر در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن عذرخواهی از مسافرین بیرجند به دلیل لغو پرواز این مسیر ٫افزود :  هواپیمای این مسیر در آسمان دچار نقص فنی شد اما به دلیل نبود امکان تعمیرات و قطعات در فرودگاه بیرجند هواپیما به سمت تهران بازگشت.

وی با اشاره به محدودیت عملیاتی فرودگاه بیرجند در شب گفت : بازگشت هواپیما توسط خلبان به دلیل کمبود امکانات این فرودگاه به تهران اقدام درستی بوده است.

نوش آبادی گفت :شرکت ایران ایر فردا پرواز فوق العاده ای برای مسافرین این مسیر برقرار می کند.

سخنگوی ایران ایر گفت : مسافرین این پرواز حدود ۱۰۰ نفر بوده که ۹۰ نفر انها مسافر مقصد تهران بیرجند و ۱۲ نفر مسافر بیرجند به مشهد مقصد بعدی این پرواز بوده اند.

وی  تصریح کرد : تاخیر اولیه این پرواز ۲ساعت و ۲۰ دقیقه بوده که تاخیر های ۳۰ تا ۵۰ دقیقه ای هواپیمای فوق در مبداهای  قبلی دلیلی بر افزایش زمان تاخیر در تهران شده است.

نوش آبادی با بیان اینکه موتورهای هواپیما از کار نیفتاده اظهارداشت : خلبان به دلیل لرزش موتور و کمبود امکانات در فرودگاه بیرجند برای تعمیر هواپیما و برطرف شدن نقص فنی به تهران برگشته است.

سخنگوی ایران ایر گفت : پرواز فوق العاده برای مسافرین این مسیر ٬ ساعت ۹ صبح فردا درنظر گرفته و به آنها اطلاع رسانی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
تا کی میخواد اینجوری باشه اینا یه فاجعه هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
این ناتوانی مدیریتی پرورش مدیر عامل ایران ایر است.
آخرین اخبار