پلارک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتقال موکب‌های ایرانی به عراق آغاز شد/ اسکان 150 هزار زائر در شهرهای سامرا و کاظمین

رئیس ستاد بازسازی عتبات گفت: انتقال موکب‌های ایرانی به عراق برای پذیرایی از زائران اربعین آغاز شد.

انتقال موکب‌های ایرانی به عراق آغاز شد/ اسکان 150 هزار زائر در شهرهای سامرا و کاظمینحسن پلارک در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آغاز انتقال موکب‌های ایرانی به عراق گفت: تاکنون تجهیزات موکب‌های بیش از 100 گروه برای پذیرایی از زائران اباعبدلله‌الحسین(ع) در ایام اربعین به کشور عراق منتقل شده است.

وی در ادامه افزود: موکب‌های ایرانی در شهرهای مرزی، سامرا، نجف، کاظمین، کربلا و در طول مسیر پیاده‌روی از 25 محرم (6 آبان) تا 25 صفر به مدت یک ماه مستقر هستند.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین با اشاره به اینکه سال گذشته فضای اسکان برای 300 هزار زائر فراهم کردیم، افزود: امسال هدف‌گذاری برای خدمات‌رسانی به 700 هزار زائر تدارک دیده شده ولی ما تلاش می‌کنیم فضایی برای اسکان بیش از 900 هزار زائر را مهیا کنیم.

پلارک یادآور شد: امسال همچنین در مرزهای خروجی موکب‌هایی برای خدمت‌رسانی به زائران در نظر گرفته شده است اما بخش اعظم موکب‌های مستقر برای زائران در طول مسیر پیاده‌روی، کربلا و نجف خواهد بود ضمن اینکه پوشش 150 هزار نفری زائران را در شهرهای سامرا و کاظمین تدارک دیده‌ایم.

رئیس کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت های مردمی ستاد مرکزی اربعین در پایان گفت: حساب 1040 بانک‌های ملی، ملت و پست بانک و همچنین سامانه *780*1040# برای کسانی که قصد دارند در خدمت‌رسانی به زائران اربعین مشارکت کنند در نظر گرفته شده ضمن اینکه اگر در استان‌ها استانداران شماره‌ای را به این منظور اعلام کردند، می‌توانند از طریق آن کمک‌های خود را در اختیار ما بگذارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
ایول ما دریم میاییم کربلا کربلا ماداریم میاییم
آخرین اخبار