کمرانی:تلاشی برای حضور کیمیا در گرندپری نداشتیم/سلامتی کیمیا مهم تراست

مربی کیما علیزاده گفت : کیما در مسابقات گرند پری شرکت نمیکند چرا که قرار است در یک وزن بالاتر شرکت کند.

کمرانی:تلاشی برای حضور کیمیا در گرندپری نداشتیم/سلامتی کیمیا مهم تراستمهرو کمرانی مربی کیمیا علیزاده در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بیان داشت : کیمیا در مسابقات گرند پری شرکت نمیکند چون امتیازی که در رنکینگ سیستم کسب کرده دیگر به کارش نمی آید چرا که کیمیا بعد از این قرار است در یک وزن بالاتر ادامه دهد.

وی تصریح کرد : ما تلاشی برای شرکت کیمیا در مسابقات گرندپری نداشتیم و پس از این دوره نیز با موافقت فدراسیون بعد از بهبودی کامل برای مسابقات بعدی آماده می شود.

کمرانی در خصوص شرایط کیمیا گفت : شکر خدا حال کیمیا بهتر است و عمل وی نیز با موفقیت بود ، یک رباط وی که در در مسابقات جهانی پاره شده بود و زمانیکه تحت عمل جراحی قرار گرفت ، ما فکر می کردیم که فقط یک رباط آسیب دیده و پاره شده و در ام ار آی نیز پارگی 2 رباط نشان داده شده بود در حالیکه ، 3 رباط کیما پاره شده بود و در رفت و آمدها و استقبال های پس از بازگشت کیمیا از المپیک در ازدحام جمعیت مچ پای کیمیا پیچ خورده بود و رباط سوم نیز پاره شده بود.

وی ادامه داد : خوشبختانه پزشک معالج زمانیکه جراحی را آغاز کرد متوجه این مشکل شده بود و در نهایت از نتیجه عمل جراحی راضی بود.

کمرانی افزود : در حال حاضر حال وی خوب است و فقط از این که نمی تواند تمرین کند ناراحت و گله مند است .

مربی کیمیا در رقابت های المپیک برزیل ، در خصوص زمان بازگشت کیمیا به رقابت های حرفه ای بیان داشت : بدن کیمیا متفاوت است ، وقتی یک بازیکن با آن آسیب های جدی می تواند بازی کند و کسب سهمیه کند و خود را به رقابت های المپیک برساند به طور حتم تفاوت زیادی دارد و استعداد بالایی .

وی افزود : آسیب های کیمیا قبل از المپیک بود ولی با این حال و تمام آسیب دیدگیها تمرین کرد و توانست کسب سهمیه کند و در المپیک نیز با وجود همه این آسیب ها تلاش کرد و با تمرینات فشرده و سنگین خودش را رساند و توانست افتخارآفرینی کند.

کمرانی در خصوص دوره درمان کیمیا از قول پزشک بیان داشت : پزشک معالج گفت که انسان ها از لحاظ بدنی با هم متفاوت هستند و با شرایط کیمیا احتمال بهبودی زودتر از دوره درمان وی که سه ماه است زیاد است .

مربی تنها مدال آور تکواندو کشور در المپیک خاطرنشان کرد : من نیز به کیمیا قول داده ام که تمام سعی خود را برای بازگشت هرچه زودتر وی به شیاپ چانگ مسابقات انجام دهم و با همان پای در آتل هم تمرینات خاصی را برنامه ریزی کرده ام که ان شااله بتوانیم بدن کیمیا را آماده نگه داریم تا هرچه زودتر به مسابقات برگردد.

کمرانی در پایان تصریح کرد : امیدوارم هرچه زودتر کیمیا به شرایط ایده آل و خوب بدنی برگردد و بتواند در شیاپ چانگ مسابقات حضور پیدا کند اگر برسد ما خوشحال می شویم اگر نه که سلامتی کیمیا مهم تر است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.