هفته نهم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتورسازی 2 فولاد 2/تراکتور از صدرنشینی باز ماند+فیلم

هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور با دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز با فولاد خوزستان آغاز شد.

تراکتورسازی 0 فولاد 0به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور با دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز با فولاد خوزستان آغاز شد.

تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، سروش رفیعی، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، محمد نوری، ادینیو و فرزاد حاتمی

سرمربی:امیر قلعه نویی

فولاد خوزستان:

وحید طالب لو، ایوب والی، سروش سعیدی، یوسف وکیا، عبدالله کرمی، حمید بوحمدان، ماتیاس چاگو، احمد عبدالله زاده، عبدالله ناصری، ساسان انصاری و اسماعیل شریفات
سرمربی: نعیم سعداوی


گل:

 یک برصفر تراکتورسازی (لوسیانو ادینیو): در دقیقه 4 مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی از جناج چپ نفوذ کرد و پس از عبور از مدافع مستقیمش از زاویه ای تقریبا بسته با ضربه ای زمینی و به زیبایی دروازه وحید طالب لو و فولاد را باز کرد.

یک بر یک فولاد(اسماعیل شریفات): ارسال بلند فولادی ها با اشتباه مدافعان تراکتورسازی، ساسان انصاری را با اخباری تک به تک کرد، دروازه بان تراکتورسازی تکلی وحشتناک روی پای انصاری رفت اما او توپ را قبل از برخورد با انصاری به شریفات پاس داده بود. شریفات پس از دریبل هادی محمدی در حالی که دروازه خالی را جلوی خود داشت، توپ را به کنج دروازه فرستاد.

دو بر یک فولاد(ساسان انصاری): سعید آقایی در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی روی عبداله ناصری شد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند. ساسان انصاری پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت حرکت اخباری توپ را به گل دوم فولاد تبدیل کرد.

دو بر دو تراکتور(سروش رفیعی): نفوذ خوب محمد ایرانپوریان از جناح راست با پاس خوب او به سروش رفیعی همراه شد و هافبک خلاق تراکتورسازی با شوتی سر ضرب توپ را محکم به تور دروازه فولاد چسباند.

دقیقه حساس:

دقیقه 9: ارسال احمد عبدالله زاده از روی نقطه کرنر توپ را روی دروازه تراکتورسازی ارسال کرد که با ضربه سر عبدالله کرمی همراه شد اما اخباری به صورت ناقص توپ را دفع کرد و در نهایت مدافعان تراکتورسازی زیر توپ زدند.

دقیقه 21: اسماعیل شریفات از جناح چپ به زیبایی نفوذ کرد و توپ را به بیرون پاس داد، ماتیاس چاگو از راه رسید و سرضرب شوت دیدنی را روانه دروازه تراکتورسازی کرد اما اخباری با واکنشی به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 28: ماتیاس چاگو از فضای پشت مدافعان تراکتورسازی استفاده کرد و توپ را برای ساسان انصاری ارسال کرد، او به توپ رسید و از کنار پاهای انصاری توپ را روانه دروازه کرد اما با اختلاف چند سانتی متر آرام آرام از به کنار دروازه رفت.

دقیقه 34: ضربه دیدنی لوسیانو ادینیو از روی خط محوطه جریمه را طالب لو به زیبایی دفع کرد و در برگشت سعید آقایی توپ را به آسمان کوبید.

دقیقه 37: نفوذ سرعتی بوحمدان از جناح راست با پاس او با ساسان انصاری همراه شد، مهاجم فولاد در حالتی نامتعادل به توپ ضربه زد که توپ از بالای دروازه اخباری به بیرون رفت.

دقیقه 39: محمد ابراهیمی مهاجم تراکتورسازی در محوطه جریمه فولاد سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 68: ضربه سر لوسیانو ادینیو روی ارسال محمد ایرانپوریان از جناح راست با اختلاف اندکی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 78: پاس عمقی کرار جاسم برای لوسیانو ادینیو او را در موقعیتی خوب برای گلزنی قرار داد. ادینیو ضربه اش را به سمت دروازه فولاد زد اما طالب لو مانع گل شدن توپ شد و با دفع ناقص توپ را برگرداند.


حواشی:

*قبل از شروع بازی دستیاران امیر قلعه نویی، انتخاب سرمربی تراکتورسازی را به عنوان بهترین مربی ایران در رنکینگ جهانی تبریک گفتند و با او عکس یادگاری گرفتند.

*لوسیانو ادینیو بعد از گلزنی به سمت هواداران تراکتورسازی رفت و با حرکات دستش قلب خود را به این هواداران تقدیم کرد.

*احمد عبدالله زاده هافبک سابق تراکتورسازی که اکنون در فولاد توپ می زند، از سوی هواداران تیم تبریزی مورد تشویق قرار گرفت.

*هواداران تراکتورسازی ضمن ابراز ناراحتی از آماده نشدن ورزشگاه یادگار امام(ره) شعارهایی را علیه مسئولان تبریزی سر دادند.

*مهدی کیانی در دقیقه 40 خودش را جلوی شوت محکم ساسان انصاری قرارداد که همین امر باعث ناراحتی اش از ناحیه صورت شد. او پس از چند دقیقه به بازی برگشت.
*داور چهارم مسابقه قبل از ورود کرار جاسم به زمین مسابقه به سربند هافبک عراقی ایراد گرفت که کرار با عصبانیت آن را از سر خود باز کرد و به کنار زمین کوبید و وارد زمین شد.
*هادی محمدی و ساسان انصاری به خاطر خطایی که مهاجم فولادروی مدافع تراکتورسازی انجام داد با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.
*سعید آقایی که روی ناصری خطا کرد و ضربه پنالتی به فولاد داد، بعد از گل دوم تراکتورسازی اشک ریخت و مورد تشویق هواداران تراکتورسازی قرار گرفت.
*هواداران تراکتورسازی در دقایق پایانی شعارهایی را علیه داور مسابقه سر دادند.
*در دقیقه 87 مسابقه یکی از نیمکت نشینان تیم فولاد توپی را به نشانه عصبانیت به داخل زمین انداخت که با تذکر داور و قطع چند ثانیه ای بازی مواجه شد.
*در ثانیه های پایانی مسابقه اکبریان داور مسابقه خطای سعید آقایی روی احمد عبداله زاده را اعلام کرد که این تصمیم با اعتراض کادرفنی هر دو تیم مواجه شد. قلعه نویی به خطا اعتراض می کرد و سعداوی اعتقاد داشت آقایی باید از زمین اخراج می شده است.

    گل اسماعیل شریفات؛ (تراکتورسازی 1 - 1 فولاد ) + فیلم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
عشق فقط فولاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
ماشالله تراکتور تو این چند ساله اخیر خوب رشد داشته...دم مدیران و بانیانه این امر گرم....یاد بگیرند مدیران تیم های دیگر پر مدعا.
آخرین اخبار