درکنفرانس خبری مشترک با علی اکبر ولایتی؛

عمار حکیم : مبارزه با داعش، دفاع از اسلام است

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به اینکه مبارزه با داعش به معنای دفاع ازاسلام است، گفت: عملیات آزادسازی موصل نشان می دهد که جهان اسلام از عراق و ارتش آن حمایت می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم ؛ عمارحکیم امروز (پنجشبه) درکنفرانس خبری مشترک با علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در بغداد ، با اشاره به حمله گسترده به داعش در شمال عراق، از غافلگیر کردن تروریست ها هنگام اجرای عملیات آزادسازی موصل در آینده نزدیک خبر داد و گفت : هنگام آزادسازی موصل داعش پیاپی غافلگیر می شود و آنچه را پیش بینی نمی کرد، خواهد دید.

وی تاکید کرد: فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در این مساله حساسیت بسیاری دارد که تلفات عملیات آزادسازی موصل تا حد امکان کم باشد.

وی افزود: تاکتیک های جدید نیروهای عراقی دشمنان را غافلگیر خواهد کرد زیرا نیروهای عراقی آنگونه که خود را برای عملیات آزادسازی موصل آماده کرده اند ، برای هیچ عملیات قبلی این گونه آماده نکرده بودند.

رئیس ائتلاف ملی عراق با اشاره به وحدت گروهها و نیروهای مختلف در عملیات آزاد سازی موصل خاطرنشان کرد: ما از همکاری گروه صدر و فرماندهان بسیج مردمی استقبال می کنیم . دیدار اخیر مقتدا صدر با فرماندهان بسیج مردمی اقدامی مناسب بود و ما از هر اقدامی برای نزدیک کردن این دو طرف به همدیگر استقبال می کنیم.

حکیم افزود: ائتلاف ملی همچون گذشته برای از میان برداشتن موانع وحدت ملی عراق تلاش می کند و این ائتلاف یکی از طرف هائی بود که برای برگزاری دیدار بین مقتدا صدر و فرماندهان بسیج مردمی تلاش کرد و همچنان به تلاش های خود برای تحکیم وحدت بین اقشار مختلف مردم عراق ادامه خواهد داد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار