پیام های تسلیت چهره ها در پی درگذشت خبرنگار فعال سینما+اینستاپست

شخصیت های معروف در صفحات اینستاگرام خود درگذشت «محمدرضا رستمی»، از روزنامه‌نگاران باسابقه‌ی حوزه فرهنگ را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "محمدرضا رستمی"، روزنامه‌نگار باسابقه حوزه فرهنگ در ساعات اولیه روز پنجشنبه (۲۹ مهر) به علت عارضه‌ تومور مغزی دار فانی را وداع گفت، در همین راستا شخصیت‌های مختلف با ارسال پیام‌هایی در اینستاگرام خود، این ضایعه را به خانواده وی و جامعه رسانه تسلیت گفتند.

مجید صالحی نوشت:

 "درگذشت آقاى رضا رستمى عزيز خبرنگار شريف سينماى ايران را به مردم مهربان و جامعه سينمايى تسليت مى گويم، و خداوند به خانواده محترم و همكاران مطبوعاتى و رسانه اى ايشان صبر عنايت فرمايند. روحشان شاد يادشان تا ابد گرامى."

پیام‌های تسلیت برای درگذشت «رضا رستمی»+اینستاپست

فریبا نادری نوشت:

"تسليت به جامعه رسانه اي"

پیام‌های تسلیت برای درگذشت «رضا رستمی»+اینستاپست

 بهاره رهنما نوشت:

"شريف و نجيب و صبور، با وقار و متفاوت ، درست انديش و بي قضاوت، حتي يكي از اين لغت رو به ، ،راحتي نميشه در وصف كسي به راحتي به كار برد ، اما همكار روزنامه نگار و نويسنده ما رضا رستمي همه اينها رو داشت، امروز صبح كه عكسشون رو ديدم تا همين الان هنوز شوكه ام ،از روزهاي خبر انلاين ،جز گوش سپردن با جان و دل و لبخند خوبش چيزي به خاطرم نمياد، عجيب روزگاري شده و من نميفهمم اين نسبت عكس رو اينكه اين روزها چطور در حالي كه انقدر مرگ به ما نزديكتر شده هر روز از زندگي و انسانيت دور ميشويم. رضا رستمي مرد بزرگي بود و پاك و انسان ، روحش شا د و قرين رحمت الهي باد."

پیام های تسلیت چهره ها در پی درگذشت خبرنگار فعال سینما+اینستاپست


سیدرضا صالحی امیری، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و مشاور رئیس‌جمهور نوشت:

"انالله و اناالیه راجعون درگذشت ناگهانی روزنامه‌نگاری فرهیخته از اهالی فرهنگ که به دانش، حسن خلق و انصاف شهره بود موجب ناراحتی و تالم فراوان شد.ضایعه درگذشت مرحوم «رضا رستمی» را به همسر، دختر و خانواده‌اش و به همه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران و اهالی فرهنگ و همکاران وی تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان صبر و برای او رحمت واسعه الهی را در ایامی که هنوز عزادار شهادت اباعبدالله الحسین(ع) هستیم، مسئلت می‌کنم.سیدرضا صالحی"

پیام‌های تسلیت برای درگذشت «رضا رستمی»+اینستاپست


پرویز اسماعیلی ، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور نوشت:

 "بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت ناگهانی همکار گرامی جناب آقای رضا رستمی، روزنامه نگار توانمند و با اخلاق کشورمان موجب تاثر فراوان شد.آن مرحوم طی سالهای متمادی فعالیت در رسانه های مختلف؛ شرافت قلم و حرمت حرفه خبرنگاری را به شایستگی پاس داشت و نمادی از دانش و مهارت، ژرف بینی و انصاف در روایت پدیده ها و نقد رویدادها، بویژه در حوزه فرهنگ، سینما و هنرهای نمایشی برای فعالان رسانه ای کشور بر جای گذاشت. فقدان آن عزیز قطعا ضایعه ای جبران ناپذیر برای روزنامه نگاری ایران خواهد بود.فقدان این روزنامه نگار نجیب و همکار سالهای دیرین را به خانواده آن مرحوم بویژه همسر بزرگوار و فرزند دلبندش، همچنین جامعه مطبوعاتی و رسانه ای کشور و بخصوص مدیران و همکاران گرامی ایشان در خبرگزاری خبرآنلاین تسلیت می گویم و برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسالت می دارم."

پیام‌های تسلیت برای درگذشت «رضا رستمی»+اینستاپست

فرشید حسامی نوشت:

"این تختها... این تختها... این تختهای لعنتی که خاطراتشان گره خورده با درد و رنج؛ تختهائی که گاه «از پشت شیشه‌ها» باید نظارۀ‌شان کنی؛ تختهائی که مرز بین بلند شدن روی پاهای خودت، و بلند شدن روی دست دیگران، تیغ باریکی‌ست به باریکی تیغ جراح.این تختهای لعنتی، همین چند ساعت پیش، دست دوستی را از دستمان جدا کرد و در دست مرگ نهاد. رضا رستمی، که از سالهای جوانی همدیگر را میشناختیم، امشب، همین چند ساعت پیش، قلم خبرنگاری و دوربین عکاسی را زمین گذاشت و از پشت شیشه‌های اندوه‌زده، برای همیشه رفت.نسل ما قرار است حول و حوش میانسالی، یا حتا نرسیده به آن بمیرد برادر! "

پیام‌های تسلیت برای درگذشت «رضا رستمی»+اینستاپست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.