قزوین؛

برنامه سنگر به سنگر شایسته ی تقدیر شناخته شد

برنامه ی تلویزیونی سنگر به سنگر در ارزیابی ستادی شایسته ی تقدیر شناخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ بگفته ی مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین ،این برنامه در ارزیابی های ستادی مورد بررسی قرار گرفت که در حوزه ی محتوا و جلوه های بصری امتیاز مطلوب را کسب کرد و شایسته ی تقدیر شناخته شد.

حسن اکبری افزود:  اجرای مناسب مجریان، طراحی دکور، توجه به شعار سال، ارتباط با مخاطب، گرافیک بخش های بین برنامه، همه جانبه نگری و تمرکز بر روی موضوعیت برنامه از جمله  مؤلفه هایی است که در ارزیابی در نظر گرفته شده است .

وی اضافه کرد : این برنامه با هدف گرامیداشت رشادتها، ایثارگریها، فداکاری های نیروهای مسلح و مردم استان در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور، بیان توانمندی های رزمی ـ دفاعی رزمندگان و تبیین نقش نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و گروه های مردمی در دفاع مقدس از شبکه ی استانی سیمای مرکز قزوین پخش شد.

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین افزود: برنامه در طول دوره ی پخش کوشید با بیان و نمایش تصاویر و خاطرات دفاع مقدس ، ارتباطی مستمر میان عامه مردم با مفاهیم این دوران بوجود آورد و نسل جوان را با رشادتها و جانبازیهای دلاورمردان ایران اسلامی آشنا کند.

برنامه سنگر به سنگر در هفته ی دفاع مقدس به مدت 9 شب از سیمای مرکز قزوین پخش شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار