لیگ اروپا

رم 3 آستریا وین 3/گرگها در شب 100 تایی شدن گلادیاتور ، پیروزی را از دست دادند

در گروه E لیگ اروپا تیم رم در ورزشگاه المپیکوی رم میزبان آتریا وین بود که با نتیجه پرگل سه بر سه متوقف شد.

رم 3 آستریا وین 3/گرگها در شب 100 تایی شدن گلادیاتور ، پیروزی را از دست دادندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در گروه E لیگ اروپا تیم رم در ورزشگاه المپیکوی رم میزبان آتریا وین بود که با نتیجه پرگل سه بر سه متوقف شد. فرنچسکو توتی اسطوره رم در این مسابقه صدمین بازی اش را در رقابتهای اروپایی انجام داد و توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد و 2 پاس گل به هم تیمی هایش بدهد.

دقیقه ۱۶گل اول را آستریا به ثمر رساند. رافائل هولژائوسر با ضربه ای که از مرکز محوطه جریمه به توپ زد نخستین گل این دیدار را به ثمر برساند.

دقیقه ۱۹الشعراوی گل تساوی را زد. پاس در عمق گرسون به الشعراوی رسید و این بازیکن با ضربه ای از پشت محوطه جریمه موفق شد گل تساوی جالوروسی را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۴ رم از حریف پیش افتاد. پاس در عمق توتی در محوطه جریمه به الشعراوی رسید و این بازیکن از داخل محوطه جریمه توپ را به زیر سقف دروازه حریف کوبید تا رم ۲-۱ پیش بی‌افتد.

دقیقه ۶۹ سانتر زیبای توتی در سمت راست محوطه شش قدم به فلورنزی رسید و این بازیکن با ضربه ای به گوشه سمت راست دروازه گل سوم رم را به ثمر رساند.

در حالیکه جالوروسی در خانه خود خیالش از ۳ امتیاز این دیدار تا حدی راحت بود، آستریا وین با به ثمر رساندن دو گل در دو دقیقه  توانست شگفتی ساز شود.

 دقیقه ۸۲دومینیک پروکوپ موفق شد با ضربه‌ای که درون محوطه جریمه به توپ ضد فاصله را به حداقل برساند.

 دقیقه ۸۴ کایوده با شوتی از مرکز محوطه جریمه موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند، تاجوری شرادی پاس گل سوم آستریا را از روی ضربه ایستگاهی ارسال کرد.

در نهایت رم سه امتیاز این بازی را از دست داد تا پنج امتیازی شود و همچنان در صدر جدول گروه قرار دارد. آستریا نیز با همین امتیاز دوم است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار