در ضیافت شام یک بنیاد خیریه؛

ترامپ و کلینتون باز هم یکدیگر را به استهزا گرفتند

تنها یک روز پس از برگزاری آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نامزدهای حزب‌های جمهوری‌خواه و دموکرات، از یکدیگر انتقاد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، تنها یک روز پس از برگزاری آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دو نامزد اصلی این انتخابات در ضیافت شام یک بنیاد خیریه شرکت کردند. 

دونالد ترامپ در سخنان خود در این مراسم با مزاح به جنجال ایمیل‌های هیلاری در زمان تصدی سمت وزارت خارجه آمریکا اشاره کرد. 

 وی اظهار داشت: «واقعا مطمئن نبودم که هیلاری کلینتون امشب اینجا خواهد بود یا نه؛ زیرا حدس می‌زنم که شما دعوتنامه او را با ایمیل نفرستاده باشید.» 

نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از تفاوت مواضع علنی رقیبش با موضع‌گیری‌های خصوصی او انتقاد کرد. 

ترامپ گفت: «هیلاری اعتقاد دارد ناامید کردن مردم با اتخاذ یک سیاست علنی متفاوت با خط مشی خصوصی، بسیار حیاتی است.» 

در مقابل هیلاری کلینتون در این ضیافت شام با اشاره به احتمال نمره دادن دونالد ترامپ به مجسمه آزادی، به طور غیر مستقیم به سخنان او در مورد زنان اشاره کرد. 

در پایان این مراسم، دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با یکدیگر دست دادند. این در حالی است که در مناظره چهارشنبه شب دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون از دست دادن به یکدیگر خودداری کرده بودند.

ضیافت شام بنیاد آلفرد اسمیت هر سال در راستای جمع آوری کمک مالی برای کودکان نیازمند در نیویورک برگزار می‌شود. آلفرد اسمیت دو بار بین سالهای ۱۹۱۹ تا ۱۹۲۸ فرماندار ایالت نیویورک بود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۵
دعواهاشون جون میده واسه برنامه های خنده بازار شبکه نسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۵
وقتی ادم مناظره این دوتا را میبیند به حال امریکای ها تاسف میخورد که چقدر ملت بدبختی هستن این دو تا نادان میخواهند ریاست جمهوری انجا برعهده بگیرند
آخرین اخبار