تیم ملی فوتبال در ژانویه 2017 بازی های دوستانه برگزار می کند

کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران در تلاش است طبق هماهنگی با مسئولان فدراسیون، مقدمات انجام 2 بازی دوستانه را در نخستین ماه سال جدید میلادی فراهم کند.  

تیم ملی فوتبال در ژانویه 2017 بازی های دوستانه برگزار می کندبه گزارش خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوانتیم ملی فوتبال ایران سه شنبه 25 آبان در آخرین بازی دور رفت مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه توانکو عبدالرحمان شهر پاروی مالزی به مصاف سوریه می رود.

البته با توجه به این که بین این دیدار با بازی بعدی شاگردان کارلوس کی روش مقابل قطر که سوم فروردین 1396 در دوحه برگزار می شود حدود 125 روز فاصله است، کادرفنی تیم ملی در نظر دارد با برگزاری چند دیدار دوستانه ملی پوشان کشورمان را در شرایط بازی های ملی حفظ کند.

در همین راستا کادرفنی تیم ملی از فدراسیون فوتبال درخواست کرده تا در  ژانویه 2017 مقدمات برگزاری 2 دیدار دوستانه را فراهم کند.اگر این امر قطعی شود، تیم ملی ایران در نخستین ماه سال جدید میلادی 2 بازی تدارکاتی انجام می دهد.

با این حال تاکنون نام حریفان شاگردان کی روش در این 2 بازی و این که آن ها حتی از چه قاره ای هستند، مشخص نیست.

افشین پیروانی مدیرتیم ملی در گفت و گوی امروز خود با برنامه ورزش و مردم، بحث تلاش های فدراسیون فوتبال برای برگزاری این 2 بازی دوستانه را تایید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار