کرمان؛

بیان سیاست های کلی انتخابات در فرمایشات مقام معظم رهبری

امام جمعه موقت کرمان گفت :بیان و ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی ولایت مطلقه فقیه باید همیشه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ،حجت الاسلام صباحی در جمع مردم مومن و خداجوی کرمان به دیدار نخبگان علمی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در این دیدار معظم له فرمودند لحظه ای در دفاع از جامعه علمی و نخبگان کشور کوتاه نمی آیم.

حجت الاسلام صباحی خاطرنشان کرد: در جامعه مشکلاتی وجود دارد که باید دنبال حل این مشکلات باشیم اما یکی از کارهایی که همه باید به آن توجه کنند آن است که کار باید به دست کاردان و نخبه باشد.
وی گفت: رهبری به نخبگان توجه ویژه ای دارند و شواهد مکتوب و غیرمکتوبی از حمایت رهبر معظم انقلاب از نخبگان داریم.
وی ادامه داد: رهبری فرموده اند وقتی که از دشمن می گوییم برخی می گویند چرا اینقدر می گویند و باید توجه داشت که این تکرار برای آن است که توجه لازم را داشته باشیم.
امام جمعه موقت کرمان در خصوص انتخابات نیزگفت: قوانین را معمولا کسانی می نویسند که خودشان باید رای بیاورند و چه بسا قانون را به شکلی می نویسند که با آنها تطبیق یابد اما تدوین قوانین کلی به منظور آن است افراد خود را با قوانین منطبق کنند نه اینکه قانون با افراد منطبق باشد.
خطیب جمعه کرمان همچنین سالروز شهادت امام سجاد (ع) را تسلیت گفت و ادامه داد: یکی از کارهای بسیار مهم که نهضت عاشورا را زنده نگه می دارد، سوگواری و عزاداری برای امام حسین (ع) است.
وی سالروز شهادت فرزند امام خمینی (ره) را نیز گرامی داشت و گفت: شهادت حاج آقا مصطفی روند به ثمر رسیدن انقلاب را تسریع کرد .

وی با اشاره به توبه ی حر بن یزید ریاحی در واقعه عاشورا گفت :خداوند راه توبه را باز گذاشته است وعظمت ولطف خداوند زیاد است وهرگز انسان را رسوا نمیکند وگناهانش را می پوشاند.

وی افزود: به فرزندان خود توبه کردن را یاد دهید و همیشه اهل استغفار باشید.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار