قیام امام حسین(ع)، عملیات مثبت روانی برای رسوا سازی استکبار اموی

آیت الله عباسعلی سلیمانی گفت: روحیه حسینی می طلبد با دنیایی استکبار از سر قدرت و عزت برخورد نماییم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان در نماز جمعه این هفته با بازخوانی وقایع سال ۶۱ه.ق و قیام امام حسین علیه السلام این قیام را عملیات روانی مفید آن حضرت به منظور رسوا سازی بنی امیه دانست و اظهار داشت: حضرت امام حسین علیه السلام با حرکت از مدینه به مکه به همگان اثبات کردند که هیچ جای امنی برای اهل بیت رسول الله باقی نمانده و حتی حرمین امن الهی نیز به جهت حاکمیت فاسد بنی امیه ناامن گردیده است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به مراسم بزرگداشت شهدای وحدت در سیستان و بلوچستان و تقدیر و تشکر از مجریان آن اظهار داشت: سخنرانی انقلابی وزیر محترم کشور در این مراسم نشان از روحیه مطلوب و برگرفته از آرمان های انقلابی نظام و مسئولیت آن دارد.

آیت الله سلیمانی ضمن اشاره به برخی مفاسد و جرائم در سطح کشور افزود: متاسفانه در کشور شاهد برخی قصورات و مفاسد هستیم که حاکی از حسینی و سجادی نبودن روحیه برخی عناصر تاثیر گذار و مسئولین دانست.

امام جمعه زاهدان گریزی هم به مسائل هسته ای زد و گفت: ما که داعیه حسینی بودن را داریم نباید در ماجرای انرژی هسته ای و مباحث برجام به نوعی عمل کنیم که منتی از ناحیه استکبار بر سرمان باشد.

خطیب جمعه زاهدان افزود: ما می‌بایست از سر قدرت و عزت با دنیایی استکبار برخورد نماییم زیرا این همان عمل به آرمان های حسینی و معنویات رهبری معظم انقلاب است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات توسط رهبری معظم به سرانجام سه قوه اظهار داشت: همواره انتخابات در ایران اسلامی از سلامت برخوردار بوده است لکن این ابلاغیه به منظور بالابردن سطح سلامت و با هدف انتخاب دقیق تر اصلح صورت پذیرفت.

آیت الله سلیمانی افزود: مفاد این ابلاغیه نشان از دغدغه مندی رهبری در خصوص انتخابات دارد که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.