زنجان؛

یکی از اولویت های اصلی دشمن ایجاد تفرقه است

امام جمعه قیدار گفت: یکی از اولویت های اصلی دشمن ایجاد تفرقه است و از هربهانه ای برای تحقق این امر استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حجت الاسلام طالبی در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار افزود:دشمن از هر فرصت و بهانه ای برای ایجاد تفرقه استفاده می کند.

وی با اشاره به افشاگری حضرت امام خمینی(ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون درچهارم آبان سال ۴۳، یادآور شد: در ۲۱ مهر ماه ۴۳ یکی از بزرگترین خیانت های حکومت پهلوی نسبت به مردم ایران شکل گرفت، کاپیتولاسیون؛ نتیجه اعتماد پهلوی به دولت آمریکا و حضور این کشور در ایران بود امروز هم از تهدیدهای بزرگ کشور؛ نفوذ است و مذاکره آمریکا با ما یعنی نفوذ و نفوذ هم یعنی کاپیتولاسیون این تجربه تلخی که ملت ایران در گذشته داشتند و نگذاریم دوباره تکرار شود.

طالبی ادامه داد: قانون سخیف کاپیتولاسیون نمادی روشن از غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی ها است تاریخ کدام نمونه از نجات فرد، گروه و یا کشوری را به خاطر دارد که در آن آمریکا نقش یک منجی را بازی کرده باشد؟.در مقابل دشمن باید اشداء علی الکفار بود نه رحماء خاکریز نرم در مقابل دشمن فایده ندارد باید خاکریز سخت و نفوذ ناپذیر در مقابل دشمن ایجاد کرد که قدرت نفوذ پیدا نکند.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه عملیات آزادسازی موصل مدعیان زیادی دارد، افزود: آمریکا به‌عنوان رهبر به‌اصطلاح ائتلاف ضد داعش، خود را پیشقراول این جنگ می‌داند. آمریکا در ظاهر داعیه نابودی داعش و کمک به دولت مرکزی عراق را دارد، اما در واقع در پی تحقق اهداف و منافع خود می‌باشد. طرح تجزیه، شاه‌بیت طرح‌های آمریکا برای مرحله پس از موصل را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: نمازجمعه ، خطبه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.