اطلسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فراز و فرودهای «هشت و نیم دقیقه»، مخاطبان را پای تلویزیون نگه میدارد

پیچیدگی و راز‌های مختلف در قصه «هشت و نیم دقیقه» و فراز و فرودهای متفاوت در شخصیت‌ها، مخاطبان خود را پای تلویزیون نگه میدارد.

سیامک اطلسی دوبلور و بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایفای نقش در سریال «هشت و نیم دقیقه» گفت: نقش کارخانه دار نخ ریسی را ایفا می‌کنم که به هر طریق اصرار و تصمیم بر حفظ 400 نیروی کارخانه خود دارد.

وی ادامه داد: این فرد پدر خانواده‌ای با دو پسر و یک عروس (یکتا) است و اصرار دارد همه از یکتا عروس خود را که تحصیلات مرتبط با کارخانه دارد، اطاعت کنند و آنچه که در ادامه داستان مسلم است، بین پسران اختلاف می‌افتد، تا جایی که در هسته اصلی قصه متوجه فرزندخواندگی یکی از پسران شده و راز و رمز این خانواده را در 26 قسمت روایت می‌کند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پدرسالار» با بیان اینکه «هشت و نیم دقیقه» ایستادگی زنان را نشان می‌دهد، درباره ایده و چارچوب اصلی این سریال بیان کرد: «هشت و نیم دقیقه» ایستادگی و مقاومت زنان جوان را در جامعه و بازار کار نشان داده و هدف بر نقش مستمر بانوان دارد.

اطلسی پیرامون نقطه عطف و جذابیت‌های این مجموعه عنوان کرد: پیچیدگی و راز‌های مختلف در قصه «هشت و نیم دقیقه» و فراز و فرودهای متفاوت در شخصیت‌ها، مخاطبان خود را پای تلویزیون نگه میدارد.

وی همچنین به اولین همکاری خود با شهرام شاه حسینی اشاره کرد و گفت: هم شهرام شاه حسینی و هم بهروز مفید سوابق بسیاری در ساخت سریال دارند و تبحر خودشان را در کارهای پیشین نشان داده و نیاز مخاطب را می‌دانند.

بازیگر سریال «تعبیر وارونه یک رویا» در خصوص روند حال حاضر این مجموعه عنوان کرد: با توجه به اینکه مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» از شنبه به روی آنتن می‌رود، همزمان قسمت‌های پایانی و بخش‌های میانی در شمال کشور تصویربرداری می‌شود.

اطلسی در پایان با بیان اینکه بسیاری از اهالی سینما و پیشکسوتان ما در منزل بیکار هستند، درخصوص اوضاع نابسامان بیکاری اهالی سینما خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سریالها و فیلم‌های سینمایی متعددی ساخته می‌شود، بسیاری از خانم ها و آقایان بازیگر و دیگر صنوف سینمایی و رسانه‌ای ما بیکار هستند. بعد از ساخت یک فیلم سینمایی وقتی تیتراژ را می‌بینیم، یک یا دو بازیگر مطرح دارد و بقیه جدید و ناآشنا هستند. این درحالی است که در گذشته هر کارگردان و یا تهیه کننده برای انتخاب عوامل کارگردانی و گروه بازیگری خود به لیست خانه سینما مراجعه می‌کرد و تمامی افراد زیر نظر ارشاد انتخاب می‌شدند. همانطور که پیش از این سینماگران، تصویربرداران، بازیگران، صدابرداران و ... عضو خانه سینما بودند، نفرات جدید هم باید عضو خانه شده و این فضا را تجربه کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار