فلاح زاده: تیم مان در گلزنی مشکل دارد

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: مهاجمان خوبی داریم اما متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حامد فلاح‌زاده پس از شکست 2 بر صفر سایپا مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود ما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بازنده شدیم. بازی درگیرانه و فیزیکی بود که به سود استقلال تمام شد.
 
وی ادامه داد: چند بازی است که ما عملکرد خوبی داریم اما وقتی از محوطه 6 قدم نمی‌توانیم گلزنی کنیم همین اتفاق می‌افتد. تیم ما در گلزنی مشکل دارد و وقتی شرایط این گونه باشد کل تیم تحت فشار قرار می‌گیرد.  
 
دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا با بیان  اینکه عصبانی نیستم اما وقتی می‌بازیم تحت تاثیر شرایط قرار می‌گیریم گفت: وقتی تیمی نتواند گل بزند همین اتفاق برایش می‌افتد. نمی‌خواهم از مهاجمان تیم سایپا انتقاد کنم اما باید بگویم وقتی تیمی گل نزند همه مقصر هستند و وقتی گل هم می‌خوریم همین شرایط وجود دارد. بعد از نیمه اول و در رختکن تمام حرف ما روی گل زدن بود اما نتوانستیم به اهداف خود برسیم.  
 
و در مورد اینکه فکر می‌کنید با این شرایط فرکی باید به کار خودش ادامه دهد یا خیر عنوان کرد: فرکی خودش هم اعلام کرده که از نتایج تیم راضی نیست البته زمانی که او در سپاهان هم بود شرایط این گونه بود.  
 
فلاح زاده در پایان گفت : در این بین رسانه ها هم کم لطفی می‌کنند و با برخی حرفها تیم را تحت فشار می‌گدارند. احترام خاصی به اصحاب رسانه قائل هستم اما فکر می‌کنم آنها کم لطفی می‌کنند و  علت اینکه تیم ما این شرایط را دارد،  تنها به  عدم گلزنی مربوط می‌شود ما مهاجمان خوبی داریم نمی‌خواهم بگویم طلسم شده‌ایم اما  متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار