دقیقی:

وعده های سیاه جامگانی ها تو خالی است!/بازیکنان جوان تیم حتی هزینه ایاب و ذهاب خودشان را هم ندارند

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: مسئولان تیم هیچ کدام به وعده هایشان عمل نکردند و تمام صحبت ها وعده های تو خالی بوده است.

سعید دقیقی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی با سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی رامقابل این تیم پر طرفدار انجام دادیم حق تیم ما در این بازی شکست نبود. در صورتی که شانس یار ما بود می توانستیم دست پر از اصفهان به مشهد باز گردیم اما انگار قسمت نبود در این مسابقه به امتیاز برسیم.

وی درباره مشکلات تیم سیاه جامگان گفت: بعد از بازی با گسترش فولاد که تیم توانست یک برد شیرین خارج از خانه را کسب کند، در آن برهه زمانی کمترین حق ما این بود که از طرف مدیران باشگاه برای کادر فنی و بازیکنان پاداش در نظر گرفته شود. با توجه به اینکه درصد کمی از مطالبات مالی اعضای تیم پرداخت شده است اما در کمال ناباوری هیچ تقدیر و تشکری برای این پیروزی به عمل نیامد.

وی افزود: در ادامه مسئولان باشگاه قول داده بودند که برای بازیکنان متاهل تیم یک آپارتمان تهیه کنند تا این افراد در شرایط خوبی به سر ببرند اما چنین اتفاقی رخ نداد تا مشکلات تیم بیشتر شود. تمام این عوامل دست به دست هم داد تا فرهاد کاظمی قید شرکت در تمرینات را بزند و به دنبال آن هم چند بازیکن به خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان از شرکت در تمرینات گروهی سر باز زدند. از طرفی تیمی که با بودجه 5 میلیاردی روانه مسابقات لیگ برتر می شود باید از کمترین امکانات موجود برخوردار باشد. من از هفته ششم به این تیم اضافه شدم در همان روزهای نخست مسئولان باشگاه قول دادند تا برایم یک منزل مسکونی تهیه کنند اما این اتفاق رخ نداد و خودم با هزینه شخصی یک خانه را اجاره کردم. از طرفی یک روز بیشتر در هتل نبودم.گواهینامه ام به دلیل مشکلات سیاه جامگان گروی هتل است.

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان ادامه داد: از طرفی با توجه به فصل سرما و زمستان امکانات مناسبی از لحاظ پوشاک در اختیار بازیکنان نیست.بعضی از نفرات تیم هم در وضعیت مالی خوبی به سر نمی برند.

وی بیان کرد: همان که خانواده عباسی توانست تیم سیاه جامگان را از لیگ دو به لیگ برتر بیاورد خودش یک عملکرد درخشان محسوب می شود اما بهتر است این عزیزان بدانند تیم داری در فوتبال ایران و از جیب هزینه کردن دشوار است.متاسفانه اکنون هم شرایط مالی خانواده عباسی طوری نیست که بتوانند از عهده مخارج باشگاه بر آیند پس بهتر است در این وضعیت تیم را به شخص دیگری واگذار کنند تا هم مشکلات مالی تیم برطرف شود و هم از وی و پسرش به نیکی در لیگ برتر یاد شود.حتی بیشتر بازیکنان تیم به دلیل احترامی که برای فرهاد کاظمی قائلند از صحبت کردن درخصوص مسائل مالی خود داری می کنند تا آرامش تیم بر هم نریزد.حتی خود من از نزدیک مشاهده کردم که سرمربی تیم ما به بازیکنان و تدارکات تیم کمک مالی می کند تا مشکلات آنها تا حدودی برطرف شود که این حرکت وی قابل تقدیر و تمجید است.

دقیقی گفت: تیم سپاهان با هزینه 25 میلیاردی برای حضور در لیگ بسته شده در حالی که تیم سیاه جامگان تنها با هزینه ناچیز 5 میلیاردی در این مسابقات شرکت کرده است.اکنون هم که با شما صحبت می کنم تنها دو نفر از بازیکنان تیم بیشتر از 12 درصد دریافت کرده اند و بقیه نفرات هیچ پولی دریافت نکرده اند. شاید برای ما که در این چند سال در تیم های مختلف بازی کرده ایم این شرایط برایم عادی نیست و از عهده  از جیب هزینه کردن راحت باشد اما خیلی از جوانان تیم ما حتی پول تو جیبی هم ندارند بهتر است مسئولان بدانند تنها منبع در آمد ما فوتبال بازی کردن است.

در این 9 مسابقه ای که در لیگ شرکت کرده ایم با یک دست لباس مسابقه های خودمان را برگزار کرده ایم که این اثر نشان می دهد شرایط سختی در تیم حاکم است.حدود 4 هفته است که مسئولان قول داده اند مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کنند اما هیچ اتفاقی تاکنون رخ نداده است از طرفی با توجه به اینکه شهر مشهد دومین شهر اقتصادی بعد از تهران محسوب می شود برای مسئولان این استان زشت است که تیم شهرشان در این وضعیت به سر می برد به هر حال امیدوارم مشکلات مالی تیم هر چه زودتر تمام شود. زیرا اگر سیاه جامگان به فروش نرسد هم ارزش این تیم پایین می آید و هم سبب می شود تیم سیاه جامگان به لیگ پایین تر سقوط کند. امیدوارم با یک برنامه ریزی و تفکر مناسب تیم را به شخصی واگذار کنند که بتواند هم مشکلات مالی تیم را کاهش دهد تا اوضاع مالی بازیکنان بهتر شود در ادامه فصل نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی درمورد عملکردش در این مسابقه گفت: از زمان ورودم به زمین و با توجه به اینکه با نتیجه 2 بر صفر از حریف خودمان عقب بودیم سعی کردم برای تیمم مفید باشم اما انگار مانند دیدار با استقلال قسمت نبود برای تیمم گلزنی کنم.

بازیکن تیم سیاه جامگان در خصوص داوری سید علی افزود: داور در چند صحنه می توانست به نفع تیم ما تاثیر گذار باشد، بهتر است در این مورد کارشناسان داوری اظهار نظر کنند،در بازی با استقلال از لحاظ داوری ضرر کردیم معتقدم در این مسابقه هم داور در چند صحنه می توانست قضاوت بهتری را انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار