قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران:

رسانه ملی همواره همراه مخاطب میلیونی خود است/ رادیو اربعین؛ پل ارتباطی مردم و مسئولان

رسانه نمی‌تواند از این میزان مخاطب خودجوش، علاقه‌مند و معتقد دوری کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران در خصوص راه‌اندازی مجدد رادیو اربعین گفت: رسانه نمی‌تواند از این میزان مخاطب خودجوش، علاقه‌مند و معتقد دوری کند. طبیعی است باید به این مخاطب عظیم و میلیونی نزدیک شد. رادیو اربعین تلاش می‌کند پل ارتباطی بین  مردم، شرکت‌کنندگان و مسئولان برگزارکننده باشد؛ چرا که مراسم در خارج از کشور برگزار می‌شود و یکسری از قوانین و مقررات باید در این کشور رعایت شود. از جمله نحوه رفت و آمد، اطلاعات مربوط به کشور، کاروان‌ها و خیلی از موضوعات باید اطلاع‌رسانی شود تا مردم دچار مشکل نشوند.
 
وی عنوان کرد: توجه به عمق حادثه عاشورا و اربعین یکی از مهمترین برنامه‌های رادیو اربعین است. اینکه علل و فلسفه قیام امام حسین (ع) چه بوده و انطباق آن با عصر حاضر چگونه حاصل می‌شود.  
 
قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص تغییرات رادیو اربعین نسبت به سال گذشته اظهار داشت: علاوه بر کارهای جاری که این رادیو انجام می‌دهد، امسال کنداکتور رادیو اربعین از حیث محتوا قوی‌تر شده است. بخش اطلاع‌رسانی آن محفوظ است؛ اما بخش نمایشی افزایش پیدا کرده است. علاوه بر سخنرانی‌های فارسی‌زبان، از سخنرانی عرب‌زبان و انگلیسی‌زبان هم استفاده می‌کنیم. برنامه‌هایی به شکل مستند از رادیو اربعین پخش خواهد شد، چرا که مستندسازی رادیو راحت‌تر از تلویزیون است. از طرفی مستندسازی از خود راهپیمایی اربعین صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.