لرستان؛

بیش از 1 میلیون 118 هزار لرستانی در سرشماری اینترنتی شرکت کردند

با مشارکت خوب 53/56 درصدی مردم لرستان ، نهایتا رتبه ششم ثبت نام اینترنتی در هشتمین مرحله سرشماری نفوس و مسکن از آن استان لرستان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛چگنی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان لرستان گفت: با پایان مهلت سرشماری اینترنتی در ساعت 24 دیشب و عدم تمدید آن، تعداد 1 میلیون و 118 هزار و 167 نفر آخرین آمار مشارکت مردم لرستان در مرحله اینترنتی سرشماری اعلام شد.

وی گفت: شهرستان دوره چگنی با 6/79 مشارکت رتبه اول در استان  و شهرستان های پلدختر با 67/72 و رومشکان با 7/72 رتبه های دوم و سوم استان را کسب کردند. شهرستان بروجرد نیز با 51/49 رتبه آخر را کسب کرد و خرم آباد مرکز استان نیز با مشارکت 94/50 درصد مواجه بود.

افراد که به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند از امروز به مدت 7 روز برای یک مرتبه فرصت ویرایش اطلاعات خود را دارند.

 گفتنی است با مشارکت 934 مامور ،مراجعه حضوری هشتمین سرشماری نفوس و مسکن با مراجعه ماموران به درب منازل مردم از ساعت 8 صبح چهارشنبه 28 مهر در لرستان آغاز شده است و تا 28 آبان ادامه دارد. 

مرکز آمار ایران برای افرادی که در این مرحله به صورت الکترونیکی اطلاعات آماری خانواده خود را ثبت کردند ؛ 1000 جایزه 1 میلیون تومانی به صورت قرعه‌کشی در نظر گرفته است که 22 نفر از شهروندان استان لرستان در این قرعه کشی برنده جایزه شدند که اسامی آنان نیز به زودی منتشر خواهد شد.

به کسانی که از تلفن و رایانه شخصی خود برای ثبت نام استفاده کردند نیز 2 گیگ اینترنت رایگان اهدا خواهد شد که به زودی نحوه دریافت این هدیه نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.