پسران قایقران و پارو هایی که خاک می خورند

تیم روئینگ پسران قایقرانی همچنان منتظر مربی برای ادامه فعالیت ها و کسب مدال در مسابقات آتی هستند اما گویی تاریخ سال گذشته قرار است برای این تیم امسال تکرار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛اردوهای تیم روئینگ فدراسیون قایقرانی کشور به تازه گی با دعوت از پاروزنان مهسا جاور،نازنین ملائی و نازنین رحمان با سر مربی افشین فرزام آغاز شده است. در این دوره از اردوهای تدارکاتی رشته روئینگ تمرینات در ماده های یک نفره سبک وزن و یک نفره سنگین وزن آغاز شده است.

اما تیم روئینگ مردان با توجه به اینکه در مهمترین مسابقات خود به تنهایی تمرین کرد و نتوانست نتایج خوبی کسب کند. اکنون نیز اعضای تیم ملی روئینگ در انتظار یک مربی هستند و فدراسیون حتی مربی انتخاب نکرده است تا دلخوشی برای پاروزنان باشد. البته تیم ملی که سال گذشته انتخاب شده بود با توجه اتفاقاتی که رخ داد نه به اردوی برون مرزی چین رفت و نه پس از اردوهای داخلی و اردو برون مرزی اسپانیا به مربیگری محمد علی قرائت توانست نتیجه خوبی در رقابتهای کسب سهمیه به دست آورد و در نهایت مربی تیم به خاطر توبیخ ها و حرف و حدیث هایی که گفته شد به کل از حضور در کنار تیم انصراف داد و این تیم تنها در آبهای نیلگون دریاچه آزادی تمرین کرد. البته هر از گاهی نویدی به آنها داده شد که به موفقیت می رسیم اما هنوز اندر خم یک کوچه باقی مانده اند.

پسران قایقران و پارو هایی که خاک می خورند

همچنین اردوی تیم پاراکانو قایقرانی پس از مسابقات ازبکستان برگزار نشد و پاروزنان شهلا بهروزی راد در کرمانشاه، اسلام جاهد در بندرعباس و سه نفر از پارکانو ها در تهران دریاچه آزادی تمرینات را انجام می دهند با توجه به اینکه بازی های آسیایی 2018 را در پیش داریم  اما فدراسیون قایقرانی برنامه تمرینی برای این تیم تدارک ندیده است. 

در این خصوص با غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: محمد صادقی حکم خود را به عنوان رئیس کمیته روئینگ کسب کرده است و اردوی تیم بانوان یک نفره سبک وزن و سنگین وزن تمرینات خود را آغاز کرده اند تیم جوانان روئینگ به مربیگری بهناز مرادخانی نیز قرار شده است تمرینات خود را در تهران دریاچه آزادی آغاز کنند اما باید صبر کنیم تا تیم روئینگ پسران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان جوانان به تایلند اعزام شده است به کشور بازگردند سپس تیم بانوان جوانان تمریناتش را آغاز کند.

پسران قایقران و پارو هایی که خاک می خورند

وی در خصوص تیم پسران و برنامه ای که برای آنها در نظر دارند افزود: در حال مکاتبه با مربیان اروپایی هستیم تا بتوانیم یک مربی خوب برای شروع فعالیت تیم پیدا کنیم.

امینی در خصوص تیم پارکانو قایقرانی تصریح کرد: در حال حاضر برای تیم پارالمپیک قایقرانی برنامه ای در نظر نداریم زیرا تا زمان بازی های جاکارتا اندونزی 2018 برنامه ای نداریم.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار