«هست و نیست» رسانه ملی در دستان آهنج

محمدرضا آهنج قرار است مجموعه تلویزیونی «هست و نیست» را به تهیه کنندگی محسن شایانفر برای تلویزیون کارگردان کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن شایانفر، تهیه کننده سریال «هست و نیست» در این باره گفت: محمدرضا آهنج برای کارگردانی سریال انتخاب شده است. از چندی پیش هم بازنویسی مجموعه هست و نیست شروع شده است. در حال حاضر همه لوکیشن ها این مجموعه انتخاب شده و در مرحله انتخاب بازیگران هستیم. البته عوامل پشت دوربین را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح صحنه و لباس: غفار رضایی، طراح گریم: آرمین اسماعیلی، مدیر تولید: عباس دقاقی، دستیار اول کارگردان: داود بابايي،عكاس:هانيه رستمي و منشی صحنه: بهاره حسینی با پروژه همکاری خواهند داشت.
 
این مجموعه به سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌پردازد و تصویرگر چند خانواده از طبقات اجتماعی مختلف است. علی حدادی، سرپرست نویسندگان این سریال است. ساناز اسدی، علی اکبر حیدری و رافعه رستمی نویسندگان این مجموعه هستند.

گرچه قصه در تهران می گذرد، اما داستان در هر جای ایران می تواند بگذرد. در این مجموعه به دغدغه های اجتماعی و اقتصادی مردم پرداخت می شود.

«هست و نیست» داستان احمد و ناصررا روایت می‌کند که دوستی آن ها به سال‌های کودکی در محله‌ سرچشمه‌ تهران بازمی‌گردد و آنها بعداً به واسطه‌ ازدواج با دو خواهر با هم فامیل شده‌اند. اما کم‌کم راهشان از هم جدا شده؛ ناصر به دلیل میل سیری‌ناپذیرش به پیشرفت مالی، اکنون مرد ثروتمندی است که هر جا لازم بوده قانون و اخلاق را زیر پا گذاشته است. احمد، اما برخلاف ناصر، زندگی معمولی و سالمی برای خود و خانواده‌اش ساخته است. هرچند از تفاوت سطح زندگی‌اش در مقایسه با رفاه زندگی ناصر، در درون شرمنده است و احساس شکست می‌کند. این احساس باعث وسوسه‌ احمد می‌شود و احمد پا به راه جدیدی می‌گذارد که ...

مجموعه «هست و نیست» به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی محمد رضا آهنج در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی توليد مي شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار