حسن زاده: رای انضباطی استقلال خوزستان - پرسپولیس را اعلام می کنیم

رییس کمیته انضباطی فوتبال گفت: حواشی دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس و سایر مسابقات را بررسی می کنیم و رای مورد نظر را به زودی اعلام خواهیم کرد.

حسن زاده: ////اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اتفاقات دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس اظهار داشت: پس از گذشت 9 هفته از لیگ برتر، تنها 2-3 مورد مشکلات و حواشی اینچنینی در 70 بازی فوتبال کشورمان وجود داشت و امیدوارم با گذشت زمان و تمهیدات مسئولان این مشکلات حل شود.

وی افزود: زمانی که مسابقات لیگ برتر پخش زنده می شود، فوتبال ایران مورد توجه مسئولان فوتبال آسیا و فیفا قرار می گیرد و این موضوع به هیچ عنوان زیبنده فوتبال کشورمان نیست.

حسن زاده تصریح کرد: بدون شک حواشی دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس و  سایر مسابقات را بررسی می کنیم و رای مورد نظر را به زودی اعلام خواهیم کرد، متاسف از این اتفات هستیم چرا که سلامتی تماشاگران در ورزشگاهها به خطرافتاده است و کمیته انضباطی در هر شرایطی با توجه به گزارشاتی که در اختیارش قرار می گیرد و اتفاقاتی که محرز است را مورد به مورد بررسی و در نهایت رای صادر می کند.

رئیس کمیته انضباطی درباره رای این مسابقه اظهار داشت: امیدوارم  رای مناسبی بدهیم که بازدارنده اینگونه تخلفات باشد، آیین نامه فیفا و کنفدراسیون قاره ای مانند کنفدراسیون فوتبال آسیا و آیین نامه داخلی کشورمان در چنین مواردی تنبیهات خاصی را پیش بینی کرده که فقط میتوانیم با اعمال آن تنبیهات متخلفین را جریمه کنیم.

وی در ادمه بیان کرد: اگر کمیته انضباطی با تمام شدت آیین نامه انضباطی را به کار ببرد و حتی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که اختیار افزایش جریمه های نقدی را دارد و مبالغ جریمه ها در متن آیین نامه انضباطی را بالا ببرد، باز هم نمی توانیم بگویم حواشی روی سکوها و یا تخلفات تماشاگران اصلاح  می شود.

تلاش می کنیم وظیفه خودمان را انجام دهیم اما در برخی مواقع وقتی حیثیت فوتبال کشورمان و یا تماشاگرها از بین می رود، باید به آن ورود کنیم. وقتی که بازی ایران و کره جنوبی را شب عاشورا برگزار می کنیم، نباید در دیدار داخل کشورمان این اتفاقات رخ دهد که سبب این اتفاقات و حواشی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار