اصفهان؛

كلاهبرداری که در اصفهان 120 ميليارد ريال به جیب زده بود دستگير شد

فردی که با ایجاد یک موسسه آموزشی در اصفهان 120 میلیارد ریال از شهروندان اصفهانی کلاه برداری کرده بود در دام پلیس افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئيس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: در پي دريافت شکاياتي متعدد از سرمايه گذاران يک موسسه آموزشي، مبني بر اينکه در يک موسسه آموزشي سرمايه گذاري كرده اند و بعد از مدتي متوجه تعطيلی موسسه و متواري شدن مدير عامل آن شده که بررسي این موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي اصفهان قرار گرفت.

سرهنگ كارآگاه ستار خسروي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي پس از هماهنگي با مقام قضائي تحقيقات تخصصي خود را آغاز كردند و مشخص شد که مدير عامل موسسه، دفتري را در يكي از خيابان هاي مرفه نشين شهر اصفهان اجاره و موسسه اي را تاسيس كرده است .

وی بیان کرد: اين فرد از طريق تبليغ در صفحه های نيازمندي روزنامه هاي شهري اصفهان و فضاي مجازي، مبلغ های زيادي از مردم تحت عنوان سرمايه گذاري و سوددهي مناسب جذب كرده بود.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهانبا اشاره به اينكه فرد كلاهبردار جهت كسب اطمينان مردم چند بار اقدام به سوددهي كرده بود گفت:اين فرد مبلغ 120 ميليارد ريال از 187 نفر دريافت كرده و به يكي از شهرهاي شمالي كشور متواري شده بود.

سرهنگ کارآگاه خسروی افزود: ماموران در يك عمليات هوشمندانه و پس از نيابت قضائي به محل اختفاي متهم اعزام و او را دستگير كردند.

وی با اشاره به كشف 16 كارت بانكي با نام هاي مختلف در محل اختفاي اين فرد بیان کرد: متهم در بازجويي هاي انجام شده به كلاهبرداري 120 ميليارد ريالي در شهر اصفهان و كلاهبرداري در يكي از شهرهاي جنوبي كشور نيز اعتراف كرد.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان در پايان با اشاره به تحويل متهم به مراجع قضائي خاطر نشان كرد: اين فرد ابتدا براي فريب افراد ، مقداري سود از وجوه خودشان پرداخت مي كرده و از تبليغات رسانه اي ، فضاي مجازي و عناوين مختلف جهت فريب مردم استفاده مي کرد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.