بایدن: کاش می شد با ترامپ دست و پنجه‌ای نرم کنم!

معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: آرزو می کند به جای گفت وگو با دونالد ترامپ، شرایطی فراهم شود تا بتواند با وی دست و پنجه‌ای نرم کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العالم، جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به سوال خبرنگاران در خصوص گفت وگو با ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تصریح کرد که امیدوار است شرایطی فراهم شود تا به جای گفت وگو با ترامپ، او را در پشت سالن ورزشی گیر بیاورد و با وی دست و پنجه نرم کند.

به نوشته "اسکای نیوز"، بایدن طی سخنانی در چارچوب تبلیغات انتخاباتی هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم ایالت پنسیلوانیا، این سخنان را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، بایدن اظهارات ترامپ درباره زنان را نفرت انگیز توصیف کرد و گفت این سخنان باعث نفرت از نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می شود.

گفته می شود ترامپ در نواری ویدیویی در سال 2005 سخنان نفرت انگیزی درباره زنان مطرح کرده و به عنوان مثال گفته بود: "وقتی ستاره باشی، زن ها به تو اجازه هر کاری را می دهند".

معاون رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به سوال مکرر خبرنگاران درباره این که چرا با ترامپ گفت وگو نمی کند، به یک ضرب المثل مشهور آمریکایی در این زمینه اشاره کرد و گفت:" آرزو داشتم با ترامپ در دبیرستان باشیم تا او را به پشت سالن ورزشگاه بکشانم و با او دست و پنجه ای نرم کنم".

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار