انتقاد کلینتون از تهدید ترامپ علیه زنان مورد آزار قرار گرفته

"هیلاری کلینتون" از تهدید "دونالد ترامپ" به طرح شکایت از زنانیکه او را به آزار جنسی متهم کرده‌اند به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  ای‌بی‌سی نیوز؛ "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در حال عزیمت به ایالت پنسیلوانیا برای پیگیری تبلیغات انتخاباتی خود اظهار داشت تهدید "دونالد ترامپ،" رقیب جمهوری‌خواه وی، به طرح شکایت از تمام زنانیکه او را به آزار جنسی متهم کرده‌اند، اقدامی غیرانسانی و سرکوب‌گرانه است.

کلینتون پیش از سوار شدن به جت اختصاصی خود که برای کمپین انتخاباتی وی درنظر گرفته شده است، در کنار "تیم کین،" زوج انتخاباتی‌اش گفت: رقیب ما، ترامپ، به شهر گتیزبرگ رفت و در آنجا که از لحاظ تاریخی یکی از غیرعادی‌ترین شهرهای آمریکا است –اشاره به نبرد گتیسبرگ که خونین‌ترین جنگ داخلی در تاریخ آمریکا به حساب می‌آید- در جمع مردم گفت اگر رئیس جمهور شود علیه تک تک زنانی که به نوع رفتار وی اتهاماتی وارد کرده‌اند، شکایت می‌کند. من و کین در حال عزیمت به پنسیلوانیا هستیم تا به مردم بگوییم اگر این افتخار نصیب ما شد تا رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور آمریکا شویم چه خدماتی به مردم ارائه خواهیم داد.

ترامپ در سفری که به شهر گتیزبرگ در ایالت پنسیلوانیا داشت علاوه بر حملات شدید علیه کلینتون، برنامه 100 روز نخست ریاست جمهوری خود را اعلام کرد و سپس گفت: هر زنی که درباره من دروغ گفته است و تلاش کرده تا به کمپین انتخاباتی من لطمه وارد کند، نتیجه این عمل خود را خواهد دید. تمام این اتهامات از سوی کمپین دموکرات‌ها طرح‌ریزی شده است. حوادثی که این زنان ادعا می‌کنند هرگز رخ نداده است و مطمئن باشید وقتی انتخابات به پایان برسد از همه این دروغگوها شکایت خواهم کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار