خضری در نطق میان دستور:

وزیر کار به تنهایی نمی‌تواند معضل بیکاری را حل کند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و تمام وزرا باید در کنار یکدیگر معضل بیکاری را حل کنند.

آقاپور/ میرحسینی*یک وزیر به تنهایی نمی‌تواند معضل بیکاری را حل کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در صحن علنی مجلس اظهار داشت: با توجه به وعده‌های رئیس جمهور محترم در پیش از انتخابات ریاست جمهوری 92 انتظار داشتیم وی در کابینه خود افرادی را از میان مردم غیور کردنشین معرفی کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رئیس جمهور برای ترمیم کابینه می‌خواهند سه وزیر را معرفی کنند، وظیفه دارم که به عنوان نماینده و شناختی که بر روی نخبگان خود دارم افرادی را در این زمینه رئیس جمهور معرفی کند از جمله  جمشید وزیری در حوزه تربیت بدنی که ریاست فدراسیون اسکیت رابرعهده داشتند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر تصریح کرد: همچنین صادقی دانش آموخته دانشگاه سوربون فرانسه که استاد تمام رشته سینما در دانشگاه تهران هستند برای تصدی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی پیشنهاد می‌شود. از سوی دیگر اسد اردقان کارکشته دیپلمات وزرات امورخارجه و آشنا به فرهنگ بزرگ و کوچک دنیا برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی می‌شود.

خضری افزود: انتظار داریم برای مشارکت حداکثری مردم کرد غیور ایران ریاست محترم جمهور به این وعده‌ای که عمل نکردند عمل کنند تا باعث حضور پررنگ و خلق حماسه انتخابات 96 شوند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر بیش از 20 کیلومتر با عراق هم‌ مرز هستند می‌طلبد که در راستای عمل به قول مساعد ریاست جمهور درخصوص اهدای مجوز مناطق آزاد صنعتی براساس بحث جذب سرمایه‌گذار خارجی اهمیت ویژه و اقدامات مهمی صورت گیرد.

وی ادامه داد: انتظار داریم اتوبان و جاده استراتژیک سردشت به یک پیمانکار قوی سپرده شود.

خضری تصریح کرد: با توجه به عقب‌ماندگی‌هایی که براثر جنگ در 8 سال دفاع مقدس رخ داده لازم است تا دولت با توجه ویژه و تخصیص بودجه ویژه به توسعه شهرهای پیرانشهر و سردشت بپردازد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر افزود: با توجه به وضعیت حساسی که شهر سردشت و پیرانشهر در مرزها دارد می‌طلبد دو نماینده مجزا برای این دو شهر تعیین شود.

وی با اشاره به معضل بیکاری در جوانان تحصیلکرده کشورمان در مقاطع مختلفی چون دکتری، ارشد، کارشناسی و کاردانی گفت: لازم است در زمینه بیکاری دولت با تمام وزرا پای کار قرار بگیریم چرا که تنها یک وزیر نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد.

انتهای پیام/


 

 


 

برچسب ها: مجلس ، خضری ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
برنامه باید بیکاری را حل کنه که الحمدالله وزیر وحتی دولت ندار
آخرین اخبار