«حجت» و «بهشتی» به ریاست سازمان میراث فرهنگی نزدیک شدند

علی‌رغم آنکه تا شب گذشته قرار بود «صالحی امیری» به عنوان رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی معرفی شود اما تا این لحظه انتخاب وی برای وزارت ارشاد قطعی نشده و بررسی افرادی چون «مهدی حجت» و «محمد بهشتی»در دستور کار قرار گرفته است.

«حجت» و «بهشتی» به ریاست سازمان میراث فرهنگی نزدیک شدندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با معرفی مسعود سلطانی فر، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان وزیر پیشنهادی دولت به مجلس برای وزارت ورزش و جوانان، گمانه‌زنی‌ها درباره جایگزین سلطانی فر آغاز شده است.
 
به طوری‌که در جلسه شب گذشته در نهاد ریاست جمهوری قرار بر این شد که «سیدرضا صالحی امیری» به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شود اما امروز طبق آخرین اطلاعات به دست آمده صالحی امیری از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد به مجلس معرفی می‌شود.
 
از سوی دیگر تا این لحظه گزینه‌های جدید برای ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری «مهدی حجت» و «سید محمد بهشتی» هستند.
 
مهدی حجت از بنیانگذاران سازمان میراث فرهنگی است که در این دولت نیز در دوره ریاست محمد علی نجفی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان قائم‌مقام و معاون میراث فرهنگی منصوب شد و با انتصاب سلطانی فر، از سازمان میراث فرهنگی خداحافظی کرد.
 
سید محمد بهشتی نیز در حال حاضر رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و عضو شورای عالی میراث فرهنگی است که در دوره‌ای نیز ریاست سازمان میراث فرهنگی را بر عهده داشته است.
 
این تغییرات تا این لحظه است و تا انتصاب رسمی رئیس جمهور هیچ گزینه‌ای قطعی نیست.
 
منبع: خبرگزاری فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.