فرار به سوی صندلی در استقلال مُد شد

این روز ها همه مسئولان در استقلال مدعی هستند که با حکم وزیر روی کار نیامده اند و این به نوعی حفظ سمت و یا فرار به سوی صندلی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به تغییراتی که در ابتدای فصل در  هیئت مدیره باشگاه استقلال صورت گرفت به نظر می رسد هر کدام از افراد بدون در نظر گرفتن دیگر اعضا تنها خود را قبول دارند و هر کدام از آنها ادعاهایی جالبی نیز دارند.

افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال طی هفته های گذشته مصاحبه ای را انجام داد مبنی بر اینکه با حکم وزیر ورزش و جوانان به استقلال نیامده که حالا بخواهد با حکم گودرزی وزیر سابق وزارت ورزش کنار برود.

عنوان کردن چنین مساله ای جای سوال دارد که چطور یک مدیر عامل سکان هدایت باشگاه استقلال را بر عهده می گیرد و آن هم با حکم چه شخصی ؟با این وجود می توان در نظر گرفت افتخاری می دانست گودرزی رفتنی است و با این حساب این حرف را زد و یا اینکه واقعا قوانین عوض شده و ما از آن بی اطلاع هستیم.

از طرفی دیگر جهانیان رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال و مرد مورد وثوق گودرزی در هیئت مدیره در حال حاضر جزو نفراتی است که در تیررس جابجایی قرار دارد و به طور حتم با روی کار آمدن وزیر جدید باید منتظر تغییرات باشیم .البته این مساله بستگی به نظر وزیر جدید ورزش دارد اما با توجه به اختلاف نظر هایی که وی با دیگر اعضا داشت بعید نیست در استقلال تغییراتی روی دهد.

همچنین مسعود معینی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز در صحبت های روز گذشته خود بیان کرد :این را بدانید من با وزیر نیامده بودم و تاکنون چیزی هم از وزارتخانه دریافتی نداشتم. هیچ پستی در وزارتخانه نگرفتم، من یک استقلالی بودم.اگر شما یک نفر را دیدید که  در باشگاه استقلال شرایط مرا داشت و دارای مدرک دکترا بود اسم آن را بیاورید، کسی باشد که علاوه بر بازیکن این باشگاه این تیم را به عنوان قهرمانی در آسیا رسانده است. اگر نفر دومی را پیدا کردید آن وقت می گویم مرا گودرزی آورده است. من شرایطی را داشتم که هر وزیر یا هر مدیرعاملی بیاید آرزو می کند من در کنار آنها در هیئت مدیره حضور داشته باشم.

با این حساب به نظر می رسد حرف های افتخاری کم کم به اعضای هیئت مدیره سرایت کرده است و تمامی اعضا در صحبت های خود اعلام می کنند که با حکم وزیر نیامدند .پس این افراد چطور در راس هیئت مدیره قرار گرفته اند .آیا اعضای هیئت مدیره استقلال با تایید نهایی گودرزی به راس کار نیامدند که آنها خیلی راحت منکر این قضیه می شوند و یا اینکه این افراد می دانستند گودرزی رفتنی است و به راحتی این مسائل را مطرح کردند.

در هر صورت بهتر است وزیر جدید ورزش و جوانان نسبت به صحبت و حتی انتخاب افراد هیئت مدیره استقلال ارزیابی هایی را انجام دهد تا از این پس مدیران استقلال بدانند با حکم چه شخصی به استقلال ورود می کنند.

اولیایی مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در این خصوص اظهار داشت :در ابتدا باید بگویم ساختار باشگاه استقلال به این شکل است که وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع است و وزیر به عنوان رییس مجمع با کمک اعضا و تایید مجمع ،اعضای هیئت مدیره را انتخاب می کند.

وی ادامه داد:متاسفانه در این مدت جاری در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سلسه مراتب به درستی طی نشده و یکی از معضلات باشگاه این است که تصمیم گیری ها مشخص نیست و همین باعث می شود درگیری ایجاد شود.

اولیایی افزود : اینکه آقایان می گویند با حکم وزیر نیامدند حرف غلطی است چرا که وزیر به عنوان رئیس مجمع ،اعضای هیئت مدیره را انتخاب و پس از آن مدیر عامل از طرف اعضای هیئت مدیره در راس کار قرار می گیرد.

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال ادامه داد: توصیه ام این است که آقایان تا پایان فصل جاری به کار خود ادامه دهند و بهتر است این افراد سرشان را پایین بیاندازند و کارشان را انجام دهند و بدون درست کردن حاشیه با قدرت به کار خود ادامه دهند.

اولیایی افزود :با توجه به آشنایی که سال های سال از وزیر ورزش جدید دارم می دانم وی شناخت خوبی به ورزش دارد و آقایان نگران حضور وزیر جدید نباشند و بدانند بهترین قضاوت را اول خدا و پس از آن هواداران و مردم انجام می دهند بنابراین کارشان را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار