سلطانی فر: از اعتماد رئیس جمهور تشکر می کنم/هدف ما حفظ آرامش در حوزه ورزش و جوانان است

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با تکذیب شایعه تغییر معاونان این وزارتخانه می گوید هدف همه باید حفظ آرامش و کمک به پیشبرد برنامه ها باشد

سلطانی فر: از اعتماد رئیس جمهور تشکر می کنم/هدف ما حفظ آرامش در حوزه ورزش و جوانان استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت : به زودی با شورای معاونان وزارت خانه دیدار خواهم داشت و هدف همه ما موفقیت نظام و کشور است.

مسعود سلطانی فر صبح امروز از طرف رییس جمهور برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

سلطانی فر با تشکر از اعتماد و حمایت ریاست جمهوری برای معرفی اش به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی، گفت : قطعا با حمایت و همراهی معاونان وزارت خانه می توانیم موضوعات ورزش و جوانان را به دور از حواشی با قوت و با برنامه پیش ببریم .

وی درباره شایعه تغییرات معاونین و مدیران کل وزارت ورزش و جوانان گفت : من در سفر استانی به همراه روحانی هستم و صبح امروز با  سجادی سرپرست وزارتخانه صحبت کردم. 

خوشبختانه برنامه های وزارتخانه روی روال است و با کمک معاونین و مدیران و روسای فدراسیونها با آرامش پیش می رود. هدف همه ما باید حفظ آرامش و کمک به ورزش و جوانان و پیشبرد برنامه ها باشد و قطعا رواج شایعاتی از این دست  تنش زا خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار