مایلی کهن:کی روش رفته نوشابه و جوجه بخورد

سرمربی تیم بادران پس از شکست تیمش مقابل ملوان در نشست خبری حاضر نشد.

مایلی کهن:کی روش رفته نوشابه و جوجه بخوردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران تیم بادران در هفته یازدهم رقابت های لیگ یک به مصاف ملوان رفت و مقابل این تیم شکست خورد.همین موضوع بهانه ای شد تا این مربی در نشست خبری حاضر نشود.

خبرنگاران حدود 20 دقیقه منتظر حضور سرمربی بادران بودند که او به سالن نشست خبری نیامد.

بزن بزن هواداران سپیدرود با بازیکن سابق استقلال

دو تیم راه آهن و سپیدرود رشت در ورزشگاه شهید درخشان صبا شهر به مصاف هم رفتند و نتیجه بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هواداران سپیدرود که از نتیجه بازی راضی نبودند و تیمشان صدر را از دست داده بود با هادی شکوری و سجاد جوادی دو بازیکن راه آهن درگیری فیزیکی پیدا کردند.


مهاجم سابق پرسپولیس در صدر جدول گلزنان

محمد عباس زاده با گلی که مقابل خونه به خونه به ثمر رساند 9 گله شد و در صدر جدول گلزنان لیگ یک قرار گرفت.این بازیکن در لیگ یک ابقا شد و توانایی های خود را به نمایش گذاشت.

مایلی کهن: کی روش رفته نوشابه و جوجه بخورد

سرمربی تیم ملوان در نشست خبری بازی با بادران انتقاد تندی از کی روش کرد و گفت: کی روش به مسافرت رفته و در حال خوردن نوشابه و جوجه است.

مایلی کهن  با اشاره به قضاوت فغانی افزود: فغانی و همکارانش به عنوان برترین داوران آسیا انتخاب شدند و مایه سربلندی جامعه فوتبال بخصوص داوری شدند و امیدوارم فغانی فینال جام جهانی 2018 را سوت بزند و او شایستگی این را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار