لاریجانی در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت آبفا روستایی استان قم:

تاکید بر حل مشکلات آب روستاهای استان قم

رئیس مجلس شورای اسلامی بر حل مشکل آب روستاهای استان قم و پیگیری آن تاکید کرد.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی لاریجانی شامگاه (یکشنبه 2 آبان‌ماه) در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت آبفا روستایی استان قم بر پیگیری و رسیدگی به مشکلات روستاییان به ویژه تامین آب شرب روستایی تاکید کرد و گفت: از طریق دولت پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد و مشکلات را مرتفع خواهیم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی جهت حل مشکل آب را دادند و باعث شدند تا دغدغه مهم مردم در این زمینه برطرف شود.

وی افزود: پیگیری بهره‌مندی استان قم از آب سرشاخه‌های دز جهت حل مشکل آب این استان حقی برای مردم این شهر بود که به نتیجه رسید.

 لاریجانی تاکید کرد: به منظور حل مشکل آب سایر روستاها باید با جدیت موضوع پیگیری شود که ان‌شاءالله به زودی مرتفع خواهد شد.

در ادامه این دیدار محمد احمدی مدیرعامل آبفا روستایی استان قم ضمن ارائه گزارشی از نحوه آبرسانی به روستاهای مختلف استان از زحمات و پیگیری‌های دکتر لاریجانی تشکر کرد.

وی برداشت از صندوق توسعه ملی را درخواست رئیس مجلس شورای اسلامی از مقام معظم رهبری عنوان کرد که با موافقت ایشان مشکل آب کل کشور و شهر قم حل شد.

مدیرعامل آبفا روستایی قم گفت: با عنایت ویژه لاریجانی مشکل آب بخش کهک، سلفچگان و بخش مرکزی و تعدادی از روستاهای دیگر حل شد و مردم از آب آشامیدنی سالم از سرشاخه‌های دز بهره‌مند شدند.

احمدی خاطرنشان کرد: تعداد دیگری از روستاهای این بخش خصوصا دو بخش قمرود و بخش جعفریه و خلجستان باقی مانده است که با عنایت جنابعالی حل خواهد شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار