ایرلاین‌های داخلی رکورد تاخیرات پروازی را شکستند

آمار سازمان هواپیمایی نشان می‌دهد در شهریور ماه ایرلاین‌های داخلی با ثبت ۷۷ درصد تاخیرات پروازی رکوردی تاریخی از خود به جای گذاشتند، در ماه یاد شده ایران ایر صدرنشین ایرلاین‌های ایرانی در تاخیرات پروازی شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی آمار سازمان هواپیمایی کشوری حاکی از آن است که در شهریور امسال 14 ایرلاین داخلی 6021 پرواز انجام دادند که از این میزان 3388 پرواز یعنی بیش از 77 درصد با تاخیر انجام شده است.

بر اساس آمار سازمان هواپیمایی کشوری، ایران‌ایر طبق معمول بیشترین تاخیر پروازی را در آخرین ماه تابستان ثبت کرد. این شرکت در  شهریورماه 712 پرواز را انجام داد که سهم پروازهای تاخیردار آن 66 درصد بود.

هواپیمایی تابان و آسمان نیز هر کدام با 64 درصد به طور مشترک رتبه دوم بیشترین تاخیرات پروازی را به خود اختصاص دادند. پس از این دو ایرلاین،‌ ایران‌ایرتور با 63 درصد در رتبه سوم قرار گرفته است.

هواپیمایی معراج، نفت، آتا ایر، زاگرس، کیش‌ایر، اترک ایر، کاسپین، ماهان،‌قشم ایر و پویا ایر به ترتیب با 62 درصد، 61، 55، 54، 51، 50، 49، 43 و 33 درصد تاخیر در رده‌های بعدی لیست تاخیرات پروازی شهریورماه قرار دارند.

بر اساس آمار سازمان هواپیمایی در شهریور ماه آسمان با 890 پرواز بیشترین سهم پروازی را به خود اختصاص داد. ایران ایر، ماهان و زاگرس نیز به ترتیب 712 پرواز، 674 و 643 پرواز انجام دادند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار