با وجود انتقادهای گسترده از میلیاردر آمریکایی صورت می‌گیرد؛

حمایت اولین رسانه معتبر آمریکا از ترامپ

برای نخستین بار، یک روزنامه معتبر آمریکایی از نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات حمایت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن پست، روزنامه «لاس وگاس ریویو ژورنال» در عین اذعان به ایرادات و نقاط ضعف مشهود دونالد ترامپ – نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه – نام  خود را در انتخابات امسال به عنوان اولین رسانه معتبر حامی ترامپ ثبت کرد.

این روزنامه در مطلبی که به منظور اعلام حمایت رسمی از نامزد جمهوری‌خواهان روی وبسایت خود قرار داد، نوشت: "ترامپ نه به اندازه‌ای که منتقدانش مدعی‌اند، خطرناک است و نه آنگونه که هوادارانش می‌گویند یک اکسیر جادویی برای نجات آمریکاست. اما به هر حال، او وعده داده است راحتی و آسایش طبقه سیاسی حاکم بر آمریکا که تنها به فکر کسب و حفظ قدرت است را بر هم بزند و همین مسئله برای ما ارزشمند است." 

روزنامه «لاس وگاس ریویو ژورنال» سال گذشته از سوی «شلدون آدلسون» سرمایه‌دار معروف آمریکایی به مبلغ 140 میلیون دلار خریداری شد. تیراژ این روزنامه 98 هزار نسخه در روز است که یکشنبه‌ها به 119 هزار نسخه می‌رسد.

این روزنامه یکی از رسانه‌های معتبر ایالت نوادا است و از قدرت تاثیرگذاری خوبی برروی رای‌دهندگان این ایالت برخوردار است. 

آدلسون و همسرش که هر دو از حامیان مالی بزرگ حزب جمهوری‌خواه به شمار می‌روند در انتخابات مقدماتی این حزب برای معرفی نامزد نهایی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت نوادا از تد کروز – سناتور تگزاس – حمایت کردند؛ اما ترامپ با وجود حمایت و کمک مالی آدلسون به کروز، به پیروزی قاطعی در این ایالت دست یافت. 

تاکنون روزنامه‌های کوچک متعددی از ترامپ اعلام حمایت کرده‌اند؛ اما «لاس وگاس ریویو ژورنال» اولین روزنامه معتبر و شناخته‌شده‌ای است که رسماً از او حمایت می‌کند. در طول ماه‌های اخیر، حتی روزنامه‌های معتبر محافظه‌کار نیز با پشت کردن به حزب جمهوری‌خواه از هیلاری کلینتون اعلام حمایت کرده‌ و از خوانندگان خود خواسته‌اند در انتخابات نوامبر به نامزد دموکرات‌ها رای دهند.  


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار