جمشیدی: نگرانی بابت کسر امتیاز از پرسپولیس وجود ندارد/ مطالبات 20 سال گذشته را هم باید پرداخت کنیم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: فیفا در جریان پرداخت قسطی مطالبات گابریل قرار دارد و نگرانی بابت کسر امتیاز از پرسپولیس وجود نخواهد داشت.

جمشیدی: نگرانی بابت کسر امتیاز از پرسپولیس وجود ندارد/ مطالبات 20 سال گذشته را هم باید پرداخت کنیمعلی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: طی مکاتبه با فیفا و وکیل برزیلی گابریل اعلام کردیم که مطالبات این بازیکن به صورت قسطی پرداخت می شود و آنها بی جهت نگران این موضوع هستند. 

وی در ادامه عنوان کرد: توافقات با گابریل برای پرداخت قسطی مطالباتش انجام شده است و فقط در روند جا به جایی پول مشکلاتی ایجاد شده که به زودی حل می شود. 

زمانی که ما توافق با گابریل را به فیفا اعلام کنیم این موضوع از دستور کار این نهاد اجرایی خارج می شود. براین اساس نگرانی بابت کسر امتیاز از پرسپولیس وجود ندارد. 

جمشیدی بیان کرد: بابت مطالبات کادر فنی و بازیکنان سابق  پرسپولیس بی تفاوت نیستیم و با مذاکره و توافق در جهت حل این مشکلات قدم بر می داریم. 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت خواننده پاپ کشور از این باشگاه گفت: من پرونده ای در این خصوص در باشگاه ندیدم. اگر این خواننده طلبی از باشگاه پرسپولیس داشته باشد، مطالباتش را پرداخت می کنیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: برخی از افراد دیوار کوتاه تر از باشگاه پرسپولیس پیدا نکردند و مطالبات 20 سال پیش خود را از مدیریت جدید می خواهند که اقدامشان درست نیست. 



انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار