پنجعلی مصدوم شد

تساوی پیشکسوتان پرسپولیس با 2 گل فرشاد پیوس

تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس که در اولین روز از بازی‌های نخستین دوره جام شهدا برابر هما به پیروزی رسیده بودند، در دومین بازی خود برابر تیم برق به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

تساوی پیشکسوتان پرسپولیس با دو گل فرشاد پیوسبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛دومین روز بازی‌های جام شهدا برگزار شد و در جریان آن، پیشکسوتان سرخپوش با دو گل فرشاد پیوس برابر حریف خود به تساوی دست پیدا کردند.

در این دیدار سرخپوشان با ترکیب؛ سعید عزیزیان، فرشاد پیوس، محمد حسن انصاری‌فرد، مجتبی کرمانی مقدم، جواد حسن‌زاده، محمدرضا زادمهر، روح‌ا... عبادزاده و ناصر جباری با کاپیتانی محمد پنجعلی در میدان حاضر شدند. سرپرستی این تیم بر عهده رضا ریاضتی بود.

برای این مسابقه قرار بود حمید درخشان و مرتضی فنونی‌زاده هم حاضر باشند اما آنها به این بازی نرسیدند.

در 10 دقیقه پایانی بازی بود که محمد پنجعلی هم مصدوم شد. وی در حالی که نمی‌توانست بازی را ادامه بدهد، گفت: اشکالی ندارد. از این مصدومیت‌ها برای پرسپولیس زیاد داشته‌ام. اگر امروز احترامی داریم برای این است که در پرسپولیس بوده‌ایم و برای آن و هواداران با تمام وجود بازی کرده‌ایم. هر زمان و هر جایی هم باشد ما پرسپولیسی هستیم و این بازی‌ها فرصتی است تا دور هم باشیم و همچنان به عشق پرسپولیس و هواداران و نه هیچ چیز دیگر، آنچه در توان داریم را انجام بدهیم.

گفتنی است؛ از شروط حضور تیم‌ها در این دوره از بازی‌ها، بهره بردن از نفراتی است که سابقه بازی در تیم مورد نظر را داشته باشند و در این ارتباط کمیته برگزاری بازی‌ها تصمیم دارد نسبت به عملکرد بعضی از تیم‌های حاضر در رقابت‌ها رسیدگی کند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار