عتیقه چی:بانوان "این لاین" هاکی در دیداری دوستانه از سد کره ای ها گذشتند

داور بین المللی اسکیت کشورمان گفت:تیم ملی اسکیت هاکی بانوان کشورمان که در چین حضور دارند در دیداری دوستانه از سد کره ای ها گذشتند.

عتیقه چی:بانوان رامین عتیقه چی در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد:تیم ملی بانوان اسکیت هاکی کشورمان برای شرکت در مسابقات آسیایی که در چین حضور دارند برای آمادگی بیشتر به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفتند و با نتیجه خوب 4 بر یک به پیروزی دست یافتند.

وی افزود:قضاوت این دیدار دوستانه به عهده خودم و داوری از کره بود. این بازی در حالی برگزار شد که بسیاری از تیم های شرکت کننده و حریفان پر قدرت ایران از نزدیک شاهد بازی خوب اسکیت بازان بودند.
عتیقه چی در ادامه گفت: نخستین تمرین تیم ملی اسکیت سرعت نیز برگزار شدوت یم های ملی اسکیت سرعت نخستین تمرین خود را در محل برگزاری رقابت های رولر اسپورت آسیا چین ،تحت نظر مربیان خود امروز در پیست رقابت های رولر اسپورت آسیا در شهر لی شوی چین برگزار کردند.

تیم های شرکت کننده در این رقابت ها بر اساس جدول زمانبدی؛ فرصت تمرین و هماهنگ شدن با پیست را دارند که بر این اساس تیم کشورمان همزمان با تیم های هند و اندونزی امروز نخستین تمرین خود را برگزار کرد.

هوای شهر لی شویی کمی ابری است و امکان بارش وجود دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار