دولت عزمش را برای ره اندازی دولت همراه جزم کرده است

وزیر ارتباطات در همایش گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل عنوان کرد دولت به جد به دنبال راه‌اندازی دولت همراه و الکترونیک است.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل عنوان کرد: دولت به جد به دنبال راه‌اندازی دولت همراه و دولت الکترونیک به عنوان زیرمجموعه شبکه ملی اطلاعات است.   
        
وی افزود: همزمان با استفاده از شبکه ملی اطلاعات، مردم می‌توانند از محتوای داخلی فاخر با کیفیت و سرعت زیاد و قیمت کم بهره مند شوند. 

واعظی اظهار داشت: پدافند غیرعامل در جهت مصون‌سازی زیرساختهای اساسی کشور بوده و سیاست ما این است که بتوان از تجهیزات بومی بیشتری بهره برد.    

                                
این مقام مسئول بیان کرد: بایستی با سرمایه‌گذاری و استفاده از نیروهای داخلی در بخش ICT و ماهواره که به سرعت در حال تغییر و تحول هستند بومی‌سازی انجام شود تا بر تکنولوژی مورد استفاده تسلط و اشراف داشت.  
              
واعظی افزود: در دنیای امروز با توجه به تغییر و تحول زیرساختهای ارتباطات و فناوری اطلاعات و اهمیت بالای شبکه‌های ارتباطی همچون گذشته می طلبد جهت جلوگیری از هرگونه رخداد در این شبکه که دیگر بخش‌ها را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، اقدام کرد. 

وزیر ارتباطات تصریح کرد: در آینده که تمام شبکه‌های حیاتی کشور از جمله شبکه برق، آب، گاز و غیره بر بستر شبکه ملی اطلاعات ارائه می‌شود و هرگونه اشکال در این بخش موجب تاثیر بر روی دیگر بخش‌ها خواهد شد.

واعظی در پایان خاطر نشان کرد: از سالهای گذشته به سیستم‌های مصون سازی تجهیزات شبکه توجه ویژه‌ای معطوف شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار