مازیار ناظمی : تاخیر در انتخاب وزیر به نفع ورزش نخواهد بود

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات سه ساله دکتر گودرزی وزیر سابق وزارت ورزش و جوانان از گزینه جدید دولت برای این وزارتخانه به عنوان مدیر حرفه ایی و آشنا به ورزش نام برد.

به گزارش گروه ورزشی باشگااه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مازیار ناظمی در گفتگو با خبر رادیو از مسعود سلطانی فر گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیری نام برد که به واسطه دو سال سابقه قائم مقامی سازمان تربیت بدنی در زمان ریاست سید مصطفی هاشمی طبا، به مسایل و مشکلات ورزش کشور نیز آشنا است.

ناظمی گفت:مسعود سلطانی فر یک مدیر حرفه ای محسوب می شود. ایشان سه سال گذشته را در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مدیریت کرده اند. این دستگاه در جشنواره شهید رجایی در سال 94 به عنوان دستگاه برتر انتخاب و معرفی شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به ورزش آشنایی و با محافل ورزشی نیز اردتباط خوبی دارند ،دیداری هم با شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان داشتند و از امروز هم به مجلس شورای اسلامی می روند تا دیدارهایی را با نمایندگان و کمیسیونهای مختلف برای ارائه برنامه های خود داشته باشند.
مازیار ناظمی تاریخ قطعی جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت را سه شنبه هفته آینده اعلام و ابراز امیدواری کرد که با رای اعتماد به وزیر ورزش و جوانان ،مجموعه ورزش با جدیت به کار خودش ادامه دهد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با بیان اینکه ورزش کشور رویدادهای مهمی از جمله ادامه حرکت خوب وقوی تیم ملی فوتبال برای رسیدن به جام جهانی همچنین بازیهای آسیایی و المپیک آینده را پیش رو دارد ، تاکید کرد: تاخیر در این حوزه به نفع ورزش نخواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.