سفر انفرادی دانشجویان به اربعین فقط با قید وثیقه امکان‌پذیر است

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: این طرح برای دانشجویانی که قصد انفرادی به اربعین را دارند با سپردن قید وثیقه به ناجا امکان‌پذیر است.

محمدرضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این ستاد فقط برای دانشجویانی که توسط کاروان ها و یا تشکل های مجاز در دانشگاه ها اعزام به عتبات می شوند، تعهد نامه های محضری لازم در صورت مجاز بودن به خروج توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا اقدام به دریافت مجوز می کند.

وی ادامه داد: این طرح برای دانشجویانی که به صورت انفرادی اعزام می شوند شامل این طرح نمی باشند و باید با وثیقه نزد سازمان وظیفه عمومی ناجا نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: مجوز خروج از کشور برای دانشجویان مشمول بر اساس قوانین سازمان نظام وظیفه است و متقاضیان باید بر اساس شرایط  در سایت سازمان نظام وظیفه اقدام به ثبت معافیت تحصیلی کنند. خبرهایی مبنی بر صدور مجوز خروج از کشور بدون طی مراحل و سپردن وثیقه غیر معتبر و کذب بوده است.

فقیهی بیان کرد: دوره پانزدهم عتبات دانشگاهیان تا 20 آبان ماه ادامه دارد و ثبت نام شانزدهمین دوره عتبات عالیات از اواخر آذر ماه در سایت لبیک آغاز می شود که زمان دقیق آن متعاقباً از سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir اطلاع‌رسانی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار