مشه

آغاز ثبت نام اتباع خارجی خراسان رضوی برای سفر به عتبات عالیات

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت: اتباع خارجی این استان که دارای مدارک اقامت معتبر هستند می توانند در ایام اربعین حسینی به عتبات عالیات سفر کنند.

آغاز ثبت نام اتباع خارجی خراسان رضوی برای سفر به عتبات عالیاتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد عجمی روز افزود: با توجه به تقاضای بسیار اتباع خارجی برای سفر به عتبات عالیات، آن دسته از مهاجرینی که دارای کارت آمایش یا مدارک معتبر هستند از امروز تا 13 آبان می توانند با مراجعه به دفاتر کفالت شهر مشهد نسبت به ثبت نام در این زمینه اقدام کنند.
وی گفت: گذرنامه یا کارت آمایش مرحله یازدهم، عکس متقاضی، قبض پرداخت 350 هزار ریال به حساب پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی بابت صدور دفترچه خروج، قبض پرداخت 40 دلار بابت روادید به کنسولگری کشور عراق، قبض پرداخت 188 هزار ریال به حساب بیمه و 60 هزار ریال به حساب هلال احمر از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.
وی افزود: هنوز تصمیم نهایی برای اعزام اتباع خارجی به کربلا گرفته نشده و آنان برای ثبت نام باید فقط به دفاتر کفالت در شهر مشهد مراجعه نموده و مواظب افراد سودجو باشند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار