خوی؛

نوزدهمين دوره انتخابات شوراهاي دانش‌آموزي در مدارس خوی برگزار شد

با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی، نوزدهمين دوره انتخابات شوراهاي دانش‌آموزي همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در  مدارس خوی برگزار شد.

قدیر محمدی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی  در این مراسم که به صورت نمادین در آموزشگاه فرزانگان برگزار شد ، اظهار کرد: انتخابات شورای دانش آموزی، نوعی تربیت سیاسی و اجتماعی و تمرین مسئولیت پذیری است.

وی بیان کرد : به کارگیری دانش آموزان در فعالیتها و مشورت در امور دانش آموزی با افکار متفاوت موجب پیشرفت مدرسه می‌شود که این موضوع نقش شوراهای دانش آموزی را پر رنگ‌تر کرده و نباید اینگونه تشکل‌ها به حاشیه رفته و یا کلیشه‌ای شوند، بلکه باید با فعالیت، تلاش و جدیت فراوان به وظیفه مهم خود در راستای احقاق حقوق دانش آموزان گام بردارند.

وی از دانش آموزان خواست تا در رقم زدن سرنوشت خود شرکت نمایند و هیچگاه از مسئولیت‌های اجتماعی، گروهی و مشارکت پذیری گوشه گیری نکنند و با بیان مشکلات خود به مدرسه، تعامل داشته باشند و به نوعی منتقد باشند تا کیفیت آموزشی و پرورشی توسط دانش آموزان بالا برود.

در این انتخابات اعضای شورای دانش آموزی مدرسه در حضور مدیر آموزش‌وپرورش و هیئت همراه  برای یکسال آینده انتخاب شدند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.