مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

مشارکت دانش آموزان در انتخابات شوراهای دانش آموزی رو به افزایش است

مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی گفت: مشارکت دانش آموزان در انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس استان رو به افزایش است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ فریدون سید مصطفوی روز دوشنبه در انتخابات شوراهای دانش آموزی آذربایجان غربی که در مدرسه فرزانگان ناحیه یک ارومیه برگزار شد افزود: حضور پر شور دانش آموزان در این انتخابات بیانگر آگاهی آنها نسبت به موضوع مشارکت سیاسی است.

وی اظهار کرد: این انتخابات تمرینی است برای حضور در انتخابات و و صحنه های اجتماعی آتی  که می تواند موفقیتهای دانش اموزان را در مشارکت های اجتماعی و سیاسی دو چندان کند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی مشارکت در انتخابات شورای دانش آموزی را تمرینی برای مدیریت محیط زندگی به بهترین شکل عنوان کرد و گفت: از مدیران درخواست می کنم تا نهایت توجه را به تصمیمات و خواسته های دانش اموزان عضو در شوراها داشته باشند.

وی اظهار کرد: بیان این تصمیمات در شورای دبیران نیز می تواند انجام شود و درخواست می شود تا اعضای این شوراها با مدیر کل نیز نشستی داشته باشند تا نظرات و پیشنهادات انها شنیده شود.

نوزدهمین انتخابات شورهای دانش اموزی استان اذربایجان غربی با شرکت دانش اموزان استان و مسوولان اداره کل آموزش و پرورش به صورت نمادین در مدرسه فرزانگان ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.