کرمان؛

اجرای 19کیلومتر حصاربرای ذخایرآب روستایی

مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان گفت:پدافند غیرعامل در برنامه های شرکت در سال95 به شکل تخصصی تر دنبال می شود و در این راستا 19کیلومتر حصارکشی ذخایرآب روستایی درهمین حوزه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی رشیدی با گرامی داشت هفته پدافندغیرعامل که از 2تا8آبان ماه برگزارمی شود، گفت:شعار این هفته مصون سازی وپایداری کشور با عمل به پدافندغیرعامل است.

وی با اشاره به اینکه توجه به پدافند غیرعامل توسط رهبر انقلاب بارها تاکید شده افزود: در واقع اصل پایداری کشور و بهترین روش برای حفاظت از داشته هاودارایی های کشور پدافندغیرعامل است.

رشیدی با بیان اینکه در گستره تمام فعالیت های شرکت موضوع پدافند غیرعامل درحفاظت آب اهمیت زیادی دارد ، تصریح کرد:اگر بخواهیم خدمات پایداری برای مردم ارائه کنیم لاجرم باید به اصول پدافند غیرعامل وفادار باشیم و در برنامه ریزی های مان پدافند غیرعامل را جدی بگیریم.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفار استان کرمان با تاکید براینکه این هفته فرصت خوبی برای پیشبرد اهداف متناسب با اهداف پدافندغیرعامل است گفت: شرکت آبفار نیز با استفاده از این فرصت تمهیدات لازم در راستای اطلاع رسانی، فرهنگ سازی ، نهادینه سازی پدافند غیر عامل و برگزاری هرچه باشکوه تر این هفته را اتخاذ نموده است.

مهندس رشیدی تصریح کرد:همایش ها ونشست های تخصصی، فرهنگ سازی مفاهیم اساسی درحوزه پدافند غیرعامل، ترویج بیانات رهبر انقلاب در این زمینه در برنامه عمومی این شرکت در این هفته گنجانده شده است.

وی همچنین با اشاره به بازدیدهای مدیران شرکت ازسیستم های نوین گندزدایی، سیستم تله متری، موتورخانه پیش ساخته ،دیزل ژنارتوروتاسیسات حفاظت شده اظهار کرد: در این موارد تخصصی سعی شده مفاهیم وتوصیه های پدافند غیرعامل رعایت شود.

رشیدی تاکید کرد: در برنامه عملیاتی سال 95 پدافند غیر عامل از حالت آموزشی و ترویجی خارج شده وتلاش شده بصورت ویژه و تخصصی تر در زمینه شفاف سازی تهدیدات احتمالی ، آنالیز ریسک ، لحاظ نمودن ملاحظات پدافند غیر عامل در کلیه طرح ها ، پروژه ها و زیرساخت ها ، احصاء تهدیدات نوین زیستی و سایبری پدافند غیر عامل را دنبال کنیم.

مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان خاطرنشان کرد: در سال 95 بیش از 19 کیلومتر حصارکشی منابع ذخیره آب از محل پروژه های اقتصاد مقاومتی در دستور کار شرکت قرار گرفته است که در راستای توجه به اصول پدافندغیرعامل بوده است.

وی از ادامه دار بودن این گونه طرح ها در استان خبرداد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار