صباغیان در نطق میان دستور:

جایگاه واقعی مجلس باید تعیین شود/ دولت اصل قرارداد FATF را به ما نشان نداد

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه واقعی مجلس امروزه باید تعیین شود.

اکبری/ شهرودی***** جایگاه واقعی مجلس امروزه باید تعیین شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز در نطق میان دستور صحن علنی مجلس اظهار داشت: همان طور که امام (ره) فرمودند مجلس در رأس امور قرار دارد.

نماینده مهریز ادامه داد: امروزه مجلس جایگاه واقعی خودش را ندارد و ضعیف شده است ولی رئیس مجلس محکم و قوی است.

صباغیان با اشاره به قراردا د FATF و بحث‌های پیش روی آن افزود: منتقدان این قرارداد را نقد کردند ولی متأسفانه ما این قرارداد را ندیدیم و دولت اصل قرارداد را به ما نشان نداد.

وی ادامه داد: وزیر اقتصاد را به مجلس دعوت کردیم تا توضیحاتی در رابطه با این قرارداد به ما بدهد ولی اصل قرارداد را به ما نشان ندادند.

نماینده مهریز با عنوان اینکه وزیر امور خارجه را به مجلس دعوت کردیم و وی به مجلس توهین کرد، افزود: ظریف به مجلس توهین کرد و پاسخش به قوت خود باقی است ولی چوب همه این مسائل را مردم می‌خورند.

صباغیان با اشاره به گزارش‌های دیوان محاسبات در رابطه با دریافت‌های نامتعارف عنوان کرد: دیوان محاسبات از سال 88 کسانی که دریافت‌های نامتعارف داشتند را معرفی کردند و این‌ها بودند که به اختلاس‌هایی که اتفاق افتاد دامن می‌زدند. ما قانون سفت و سختی نداریم و اینها ضعف مجلس را نشان می‌دهد. 

وی با اشاره به مصوبه‌ استانی که در جهت راهسازی در استان تصویب شده است، افزود: از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم جاده ای که مصوبه مقام معظم رهبری را دارد هر چه زودتر به اتمام رسیده تا از تلفات جانی که در آن هر روز اتفاق می‌افتد جلوگیری شود.

نماینده مردم مهریز در پایان خاطرنشان کرد: مردم دچار فقر و بیکاری هستند و ما شاهد افزایش طلاق و بیکاری هستیم دولت در سنگر اول است و ما در حاشیه قرار داریم بیاییم مجلس را قوی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار