تقدیر دفتر رییس جمهور از استقبال مردم استان مرکزی از کاروان دولت تدبیر و امید

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تقدیر از استقبال مردم استان مرکزی از کاروان دولت تدبیر و امید، ابراز امیدواری کرد.

تقدیر دفتر رییس جمهوری از استقبال پرشور و فراموش نشدنی مردم استان مرکزی از کاروان دولت تدبیر و امیدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تقدیر از استقبال پرشور و فراموش نشدنی مردم استان مرکزی از کاروان دولت تدبیر و امید، ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن طرح‏های بزرگ در گستره ای از پروژه های عمرانی، کشاورزی، حفظ منابع آب، حمل و نقل، سلامت، صنعت و فرهنگ؛ آهنگ توسعه پایدار در این استان همگام با روند پیشرفت ملی شتاب گیرد.

متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استان مرکزی؛ سرزمین آفتاب و معنویت و حکمت، با مردمانی با ایمان و پرتلاش و حضور اقوام و اقلیت های اصیل و شجاع؛ در پناه زاگرس پربرکت و البرز سرافراز، همواره یکی از مراکز مهم ترویج دین و دانش و ادب ایران بوده است. خطه علما و زادگاه اندیشمندانی بزرگ و نقش آفرین، از شخصیت بی نظیر تاریخ اسلام و ایران؛ بنیانگذار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)؛ تا مدیران خردمند و دوراندیشی چون قائم‏ مقام فراهانی و امیرکبیر که ایران عزیز را به وادی دانش و فن و توسعه رهنمون ساختند.

مردم شریف و نجیب این دیار در طول تاریخ، و از جمله اولین طلیعه های نهضت اسلامی، با بینش و درک عمیق فرهنگی و سیاسی در استقرار و استحکام دو رکن بنیادی حیات ایران عزیز، یعنی حفظ و پویایی اندیشه و مذهب از یکسو و وحدت و یکپارچگی ملی از سوی دیگر، اهتمامی همه‏ جانبه داشته و در صحنه‌های گوناگون دفاع از ایران و ارزش‌های اسلامی پیشتاز بوده ‏اند. ولی نعمتانی همدل و همراه که در سفر خدمتگزاران دولت تدبیر و امید به این استان نیز، با استقبال پرشور و فراموش نشدنی، جلوه‏ای تازه از پیوند با خادمان و اعتماد به منتخب خود را در تاریخ پرافتخار آن سامان، آفریدند.

این منطقه با وجود پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی و مفاخر مذهبی، علمی و سیاسی؛ نیز وجود فضای اجتماعی و اقتصادی امن و آرام و مناسب برخورداری از سرمایه گذاری ها و صنایع بزرگ، موقعیت ممتاز جغرافیایی، واقع شدن در مسیر خطوط اصلی انتقال انرژی، قابلیت‏های گسترده در زمینه تولید محصولات باغی، زراعی و دامی و وجود منابع و ذخایر معدنی و جاذبه‌های گردشگری مذهبی و طبیعی، و بسیاری مزیت های دیگر، شایسته بهره‏ گیری و تحقق بیش از پیش ظرفیت ها و فرصت ها در مسیر توسعه پایدار ملی است.

امید است با اجرایی شدن طرح‏های بزرگ در گستره ای از پروژه های عمرانی، کشاورزی، حفظ منابع آب، حمل و نقل، سلامت، صنعت و فرهنگ؛ آهنگ توسعه پایدار در این استان همگام با روند پیشرفت ملی شتاب گیرد.

به پاس استقبال گرم و حضور و همراهی پرشور و یکپارچه مردم عزیز استان مرکزی با کاروان دولت تدبیر و امید؛ از اقشار مختلف استان از جمله مردم عزیز شهرهای اراک و خمین، نمایندۀ معزز ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان پرشور و پرتلاش، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر مدیران و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و دستیابی هر چه بیشتر این خطه پر استعداد ایران اسلامی را به توسعه و رونق اقتصادی، از درگاه خداوند مهربان مسألت داریم.

 دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار