ساری؛

بازدید کارشناسان بانک توسعه اسلامی از طرح‌های فاضلاب

کارشناسان بانک توسعه اسلامی از طرح‌های فاضلاب استان مازندران بازدید کردند.

بازدید کارشناسان بانک توسعه اسلامی از طرح‌های فاضلاب
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ذبیح الله ذاکری مدیر عامل آب وفاضلاب شهری مازندران گفت: در راستای اخذ تسهیلات از بانک توسعه اسلامی و در ادامه پیگیریهای صورت گرفته تیم اعزامی متشکل از سه کارشناس این بانک از طرحهای فاضلاب در استان مازندران بازدید کردند.

وی افزود: کارشناسان بانک توسعه اسلامی از ایران، پاکستان و اندونزی وضعیت آماده سازی پروژه فاضلاب در شهرهای ساری ، محمودآباد، آمل و قائمشهر بازدید کردند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، گفت: این بازدید به منظور ارزیابی سطح تجربیات، اجرای طرح از محل اعتبارات بانک جهانی و موفقیتهای این شرکت در زمینه جمع آوری و تصفیه فاضلاب صورت گرفت.

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای ساحلی با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان مازندران، گفت: در حالیکه 10 درصد مردم مازندران از طرحهای فاضلاب بهره مند هستند میانگین کشوری 42 درصد است.

ذاکری افزود: در حال حاضر فاز اول تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ساری، بابل، بابلسر، نوشهر و چالوس، جویبار  وشهرک نساجی قائمشهربه بهره برداری رسید و عملیات اجرایی فاضلاب در شهرهای ساری، بابل، قائمشهر، جویبار، بابلسر، آمل، محمودآباد، نوشهر و چالوس، تنکابن ورامسر نیز در دست اجراست که تاکنون 35 هزار انشعاب فاضلاب نصب  و 78 هزار مشترک آحاد از مزایای آن برخوردار هستند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.