قاسمی:ملی پوشان برای مسابقات تایلند کم تجربه بودند

نایب رئیس بانوان انجمن سپک تاکرا گفت:بازیکنان جوان تیم ملی سپک تاکرا تجربه بین المللی برای مسابقات جهانی تایلند نداشتند.

یلدا قاسمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیم ملی سپک تاکرا در مسابقات جهانی تایلند تصریح کرد:ملی پوشان سپک تاکرا در مسابقات تایلند عملکرد قابل قبولی داشتند هرچند موفق به کسب مدال در این مسابقات نشدند اما باتوجه به تجربه ای که داشتند نتایج خوبی گرفتند.

وی افزود: ما تیم جوانی را برای این رقابت ها اعزام کردیم و این بازیکنان تجربه مسابقات بین المللی نداشتند و برای اولین بار بود که در این سطح از رقابت ها شرکت می کنند.

نایب رئیس بانوان سپک تاکرا ادامه داد:سطح مسابقات جهانی تایلند بسیار بالا بود و تیم های حریف با بازیکنان قدیمی و باتجربه در این رقابت ها شرکت کردند و تیم ایران در حد توان و تجربه کمی که داشت راهی مسابقات شد.

قاسمی گفت:بازیکنان دیگر تیم ها در طول سال در مسابقات متعددی شرکت می کند سابقه حضور در رقابت های جهانی بسیاری را دارند.با این حال تیم ما عملکرد خوبی داشت امیدوارم در مسابقات آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:تصمیم داریم در بخش بانوان مربی جدیدی انتخاب کنیم.در حال حاضر که مسابقات بین المللی نداریم رقابت های لیگ برتر را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار