اصفهان؛

بانوان مبلغه کاشانی"در محضر نور" تقدیر می‌شوند

مشاور امور بانوان نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل از برگزاری همایش تجلیل از بانوان پیشکسوت مبلغه این شهرستان با عنوان"در محضر نور" خبرداد.

فهمیه نصیری،در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این همایش با هدف تجلیل از 15 بانوی مبلغه پیشکسوت و قدیمی کاشان و تقدیر از مبلغات گمنام و تلاشگر شهر ساعت 16 عصر روز پنجشنبه ششم آبان در یکی از تالارهای پذیرایی شهرستان برگزارمی‌شود.

وی، با دعوت از بانوان کاشانی برای حضور چشمگیر در این همایش باهدف احترام به جایگاه تبلیغ دینی افزود: در تاریخ فرهنگی پر افتخار منطقه کاشان و آرا ن و بیدگل،همشه زنان و مادران سرافراز این مملکت با حضور در صحنه های حساس و مهم، نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند که همواره تجلیل و بزرگداشت ذکر یاد و خاطره آنها برای ترویج معروفات و احیای فرهنگ نصرت دین ضروری است.

به‌گفته‌وی،تجلیل از مبلغات گمنام، تلاشگر و بی‌ریایی که با درایت و بصیرت و بهره‌گیری از مکتب امام صادق علیه السلام و شاگردی در محضر علمای بزرگ شهر، همو اره خالصانه و دلسوزانه به تبلیغ دین الهی همت گماشتند و شناسایی آنها به نسل حاضر تجلیل از خوبی‌ها و ترویج فرهنگ مذهبی و معارف دینی در بین نسل جوان است.

نصیری، در پایان بزرگداشت مقام بانوان مبلغه‌ای که سالهای سال بی هیچ چشمداشتی اداره جلسات مذهبی و فرهنگی دارالمومنین کاشان را به‌عهده داشتند تاکیدکرد و گفت:تقدیر از تلاشگرانعرصه فرهنگی مذهبی در ترویج معارف ناب دینی، نهادینه‌سازی شعائر و ارزش‌های اسلامی که فقط یک نمونه ثمره تلاش آنها " تربیت نسل انقلابی و توحیدی" بصورت چشم‌گیری در منطقه است ترویج معروفات و ترغیب نسل جوان به زندگی سعادتمندانه الهی و رستگاری دارین است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.